Ik heb veel jongenskleertjes te koop! MAAT 50/ 56: Longsleeve - oranje: A star is born + bijpassend oranje mutsje & slofjes - groen - wit MAAT 62 Longsleeve - groen - wit + tekst I LOVE..plaatjes: speen, melk, rammelaar (met 3 klitterband sluitinkjes op de rug) MAAT 68 Longsleeve wit Broek wit MAAT 74: Longsleeve - groen/ wit met tekst: PLAYTIME - blauw met witte mouwen, als een blauw tshirt die over een witte trui is getrokken) - geel en donker bruin (2 kanten te dragen) - bruin, met wit/oranje/ rode steepjes, witte mouwen (weer tshirt over trui idee) + kraag - oranje met witte mouwen (weer het t-shirt over een trui idee) - licht blauw - blauw met witte mouwen, met tekst: I AM HERE! (weer het tshirt over een trui idee) - wit met groen (noppies) T-shirt - blauw/ wit - bruin/groen/wit/ licht blauw gestreept - mint groen: STERK MET OPVOLGMELK VAN NUTRICIA (nooit gedragen) - rood, met blauw/ witte streepjes + kraag - polo lime groen Pyjama Licht groen, oranje en wit met safari afbeeldingen MAAT 80 Longsleeve - bruin/ wit/ oranje met tekst: PLAYTIME - zeer donker blauw met tekst: MY FAVORITE T-SHIRT - zeer donker blauw met witte mouwen (tshirt over trui idee) en rode accenten T-shirt - licht en donker bruin met cijfer 52 (blauw stiksel) - licht en donker blauw met cijfer 52 (bruin stiksel) rompers: 1 wit mt 50/56 1 groen/ wit gestreept mt 62/68 1 groene met witte tekst: LEKKER PUH! mt 62/68 diversen: Wintermuts mt 68/74 Bieden, tegen elk aannemelijk bod! Interesse? PB me dan ff! Foto's in volgende link: http://www.mijnalbum.nl/Album=JDUQFTIU Enkele kleertjes staan er niet op, wil je daar toch een foto van pb me dan ff!