Gisteravond dacht had ik wat buikpijn, en de hele dag al winderig. Toen voelde ik een gek gevoel in mijn buik en dacht voor de grap voelt als een innesteling?? Later op de avond had was ik erg misselijk en in de diarree (wat ik bij mijn andere zwangerschap 3 maanden was)! OP bed niet kunnen slapen van de misselijkheid en buikpijn. Vanochtend werd ik wakker en had echt zo'n leeg honger gevoel. Dus ik 5 uur een broodje eten, moest flesje klaarmaken voor mn meisje. Ik naar de wc en zit er een beetje helderroze op mijn wcpapiertje??? En ik heb ongesteldheidskrampen, en als ik de strip vd pil tel dan is dit de 11e dag dat ik de pil weer slik. En meestal vind de innesteling op dag 10 a 11 plaatst toch?? Ik heb zonet om 9 uur weer een boterham gepakt maar dat lege maag gevoel gaat maar niet weg! Ben nog steeds in de diarree!!! Mijn kleine meisje is nou 12 weken! En heeft reflux waardoor ze nog steeds bij de KA lopen en osteopaat want het gaat allemaal niet lekker. Nog een kleintje is zeeer welkom , maar kan nou niet zeggen dat ik het op dit moment ideaal vind! Aangezien ik ook hele erge BI heb gehad.. Zo erg dat ze zelfs geen oefeningen met mij durfden te doen! Het was een drama! Dit is de 2e strip die ik neem dus ben al eens ongi geweest. De HA vertelde mij toen dat ik direct wel kon beginnen met de pil en dat deze na 8 dagen betrouwbaar was en dan konden we weer onveilig vrijen. Wij hebben daaar wel langer mee gewacht, maar zal ik dan toch door de pil heen zwanger zijn?
Als je uit gaat van een cyclus van 28 dagen, dus dag 1 is je eerste ongi dag en dag 29 komt de volgende ongi. Uitgaan van 28 dagen dan springt je ei rond dag 14. Je kunt hier wat krampjes van hebben enzo maar kan ook helemaal niets voelen zoals ik. Als je ei gesprongen is dan duurd het ongeveer een dag of 10 voordat het in je baarmoeder is aangekomen en innesteld mits het bevrucht is. Dan is het nog 5 dagen en dan ben je officieel over tijd en kun je testen.
Dus als ik het goed begrijp dan is de innesteling eigenlijk rond de tijd dat je weer ongi zou moeten worden?
een paar dagen daarvoor ja. Kan zijn dat je wel een eisprong heb gehad nu en dat je daardoor wat roze verliest. Of je bent de vorige ronde al zwanger geraakt en heb nu kenmerken.
dat kan ook maar als jou pil goed werkt dan zou je geen eisprong moeten hebben. Ik weet niet of je toevallig gister sex heb gehad maar het kan ook zijn dat er dan iets beschadigd is van binnen waardoor je wat rose verliest. Het enige wat je kan doen is afwachten helaas.
Nee ik heb verder geen sex gehad gister. De avond daarvoor. Hmm vreemd ! Ik ben benieuwd, Want voelt echt net als bij mijn vorige zwangerschap!
Ik hoop het niet voor je meid want je bent net bevallen en dan ook nog problemen met de voeding. Succes en sterkte
ja we zullen zien. Het is idd beter van niet, maar mocht het zo zijn dan is het welkom en geven we ook die baby alle liefde van de wereld