Lichte bloeding !

Discussie in 'Miskraam' gestart door AdrianaM, 9 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nou, ik ging net naar de wc en ik voelde wel iets vochtigs en ja hoor, bloed :(
    Ik had net iemand mee en we zouden naar de paarden gaan(ik zou niet rijden gelukkig) ik dus snel maar wat ingedaan. Ik stond wel ene beetje te trillen en ik had helemaal klamme handjes.

Tussen door snel even vriend en dokter gebeld en nu mag ik zo langskomen voor een inwendige echo.

terug van paardrijden was het wel minder volgens mij en een beetje donkerbruin leek het wel.

Ik ben echt zenuwachtig. Twee weken terug had ik mijn laatste echo en toen was ik 7 weken en 2 dagen en het hartje klopte al wel.
    Ik heb niet echt erge buikpijn wel een beetje een vreemd gevoel rechtonder in mijn buik af en toe, maar absoluut niet iets wat op kramp lijkt.

Ooooh, ik hoop zo dat het goed gaat. We hebben het net eergisteren onze ouders vertelt namelijk :cry:

Even duimen please!

groetjes Adriana

2. Nou, we komen net van de dokter en we hebben even een echo gemaakt en het kind is springlevend en alles precies volgens schema. Nu dacht ik dat het bloeden was opgehouden maar net zat er weer wat een het papiertje. De dokter zegt dat dat wel vaker gebeurt en dat alles er prima uitziet. Maar ik ben toch niet gerust nu. Het is toch vreemd.

groetjes Adriana

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    als het hartje klopt zou ik me niet meer druk maken
    ik had dan 29 en 30 april bruinverlies toen 4 dagen nix dus afgelopen maandag en dinsdag weer en nu sinds woensdag ook nix en heb ook woensdag het hartje van me kleintje gezien

4. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Er zijn meiden die zelfs elke maand een bloeding hebben. Mijn moeder heeft bij mij 3 maanden gevloeid tot de 13 weken en toen hield het op. En ik ben er nog steeds.

Het kan namenlijk ook zijn dat er ergens een adertje geknapt is. Als de echo nu goed was probeer er aan vast te houden en niet te veel zorgen maken. Ik weet hoe moeilijk dat is en makkelijker gezegt dan gedaan. Maar mijn duimen draaien voor je dat het een klein onschuldig bloedinkje is.

Deel Deze Pagina