Hey Dames, hoe was jullie cyclus na de curretage? Ik ben na 6 weken weer voor het eerst ongi geworden. Ben nu inmiddels 7 dagen overtijd... heb een wat vreemd gevoel in mijn onderbuik maar dit is heel anders dan een ongesteldheid. Heb meteen de eerste NOD een test gedaan maar die was negatief... Of kan het gewoon zijn dat mijn cyclus in de war is? Kan iemand me meer duidelijkheid geven?
na de curretage heb ik ruim 6,5 week gewacht op mijn ongi. de ronde daarna was het al weer raak waarbij ik met testen uit ben gegaan van mijn gewone cyclus van 32 dagen. maar goed ik heb ook wel eens verhalen gelezen dat de cyclus nog wat van slag kan zijn.
bij mij was ik 2 weken overtijd na me curretage.. en bij me eerste ronde ontpillen was ik ook veel overtijd.. maar die maand erna uitgegeaan van een cyclus van 28 dagen en was het raak... toen curretage gehad.. en nu heb ik ovutesten om te kijken wanneer me ei is ben vandaag begonnen met testen... maar je cyclus kan na een curretage wel ruim 6 maanden in de war zijn.. ik zal als ik jou was nog even een test doen.. stel je voor je word ongi raad ik je ook aan ovutesten te kopen dan hoef je je ook niet gek te maken van ik ben overtijd wie weet enz.. maar ik hoop natuurlijk dat het raak is zal duimen voor je
inderdaad, je cyclus kan nog van slag zijn. ik heb een tempkaartje bijgehouden nadat ik eindelijk ongi werd na de curretage. dat heeft me goed geholpen mijn ei te vinden.
Bedankt voor jullie reacties! Heb net voor de zekerheid toch maar weer een test gedaan en die was negatief We wachten maar weer een weekje af....
Ik heb na mijn 2e curettage de Persona gekocht. Dat gaf mij direct zicht op mijn cyclus. Ik zag een eisprong op dag 14 en werd ook meteen ongesteld. Nu ben ik weer net gecuretteerd (2 weken terug) en heb wederom de Persona ingesteld. Helaas vandaag op dag 14 nog geen eisprong. De zwangerschapstest die ik van de week ter controle deed gaf ook nog steeds een licht streepje, dus de zwangerschapshormonen zijn nog niet helemaal verdwenen helaas. Maar ik kan de Persona voor iedereen aanraden als je zicht wil krijgen op je cyclus. Op Marktplaats kun je ze soms wat goedkoper krijgen dan zo in de winkel. Mijn cyclus bleef na mijn 1e miskraam trouwens wel 4 maanden weg! Na de 2e miskraam werd ik meteen zwanger en was mijn cyclus dus wel meteen weer op gang gekomen en nu.... nu weet ik het dus nog niet!