Wat heftig allemaal, maar erg gelukkig voor je dat het geen invloed heeft gehad op je kleintje. Ik hoop zo voor je dat het snel stopt met bloeden en dat er eindelijk ruimte voor jullie is om te genieten! Wat vervelend van die vriendin van je. Ik hoop dat ze ondanks de afstand steun aan je heeft gehad. Ik hoop echter ook dat je door haar vroeggeboorte zelf niet te veel in stress blijft zitten.
Lief van jullie!! Ik vind het wel erg fijn dat het bloeden nu in ieder geval minder (lijkt) is, maar in mijn achterhoofd zit nog ergens... stel dat je nu ergens heen gaat en je gaat weer ineens "stromen". Ik durf het huis bijna niet meer uit, uit angst voor bloedverlies. Denk dat wanneer ziekenhuis zegt dat hematoom echt helemaal weg is ik echt kan beginnen met genieten. Nu is het van echo tot echo afwachten Wel merk ik echt dat van persoon tot persoon het uitmaakt hoe (on)zeker ik mij voel. De een benadrukt de positieve kant, de ander de negatieve terwijl ze eigenlijk hetzelfde zeggen. De botte verloskundige heb ik in ieder geval de komende tijd niet meer, dus daar ben ik erg blij om.
Gelukkig! Botte vk kunnen we niet gebruiken En wat je zegt, klopt helemaal. Na twee miskramen ben ik alles behalve onbezorgd. Als ik hier lees dat het na twee miskramen goed is gegaan ben ik positief maar als ik lees dat het ook een derde keer, en zelfs een vierde keer mis ging dan word ik weer heel onzeker..
Hier goed nieuws!! Op de echo was niks meer te zien van het hematoom!! Het was wel bij een vk en niet bij de gynaecoloog. Die kijkt over 2 weken nog een keertje. Maar voor nu ben ik mega opgelucht. Ik hoop dat het voor jou straks ook weer helemaal weg is. Bij mij nu dus 5 weken verder. en placenta was ook mooi weggetrokken dus ik mag zelfs gewoon thuis bevallen.
Oh die botte verloskunidgen...verschrikkelijk. Vooral als ze zichzelf heel wat voelen en je behandelen alsof je van Mars komt Ook voor jou een spannende tijd nu dan ButterflyNova, heb je nu ook meer controles? Ik hoop van harte dat het goed zal gaan voor je Wat fijn Demie! Dat is erg goed nieuws! Bij mij is het redelijk rustig, wel elke keer nog bloed.. maar oud bloed met wat slijm. Eind van de week weer een echo. Dus ben benieuwd. Wordt mijn 7e echo ondertussen.... Normaal een "leuk" iets om naar uit te kijken, nu erg spannend elke keer. Verder ontzettend misselijk en de emesafene pillen die ik heb gekregen helpen 0,0. Heb er gelijk een stuk of 100 gekregen van de gyn omdat ik er 4 per dag moet nemen, maar ik heb het gevoel dat ik er alleen maar misselijker van wordt. Bah. Hoe gaat het met jullie? Bij jou schiet het al aardig op Boris zie ik op je teller Wat onzettend leuk, heb je echt een lente-kindje straks
Fijn dat alles rustig is! Hopelijk is het hematoom flink geslonken! Hier druk. 2 zieke kindjes waarvan ik nu met 1 in het ziekenhuis wordt opgenomen vanwege uitdroging Ben vanmiddag doorgestuurd Door de huisarts en zit nu op de seh te wachten. Hopelijk knapt ze er snel van op en kunnen we weer gauw naar huis!
Jeetje Boris, wat heftig zeg. Kan me voorstellen dat je nu je handen er vol aan hebt. Heel veel beterschap voor je kindjes en sterkte voor jou. Hoop dat je dochtertje snel weer naar huis mag.
Hai Semmey, Heb weer even mee gelezen. Fijn dat alles nog in orde is! Wanneer heb je nou precies je echo? Spannend he, dat afwachten! Hier is alles nog steeds goed, inmiddels 13 weken en 1 dag! Kindje was bij de laatste echo alweer 6,5 cm van hoofd tot billen! Groetjes!
Hey semmy heb je al weer een echo gehad? Ben benieuwd hoe het gaat? Houd het oud bruin al op? Blijft een beetje onzeker maar gelukkig kan dat oude geen kwaad, en is je lichaam de boel aan het opruimen.
Echo was heel mooi om te zien, een bewegend kindje die heerlijk genoot in mamma's buik. Was weer flink groter geworden vergeleken met de vorige echo. De hematoom is nog steeds aanwezig en direct naast het vruchtzakje dus ik doe het nog rustig aan, bloedverlies is bij het afvegen nog af en toe bruin bloed maar vrij weinig inmiddels. Ik hoop zo dat mijn lichaam het bloed zelf opneemt. De misselijkheid is ontzettend heftig, het spugen is meerdere keren per dag. Ik houd nauwelijks iets binnen. Over 3 weken weer een volgende echo en over 5 weken nog een. De groei wordt goed in de gaten gehouden. Wat fijn dat het met jullie ook goed gaat dames! Doet me goed om te lezen.
Heel fijn dat alles zo goed gaat met jou en je kindje! Inderdaad gewoon rustig aan doen! De kans dat er echt nog iets mis gaat word met de dag kleiner, hou je daar aan vast en probeer toch te genieten. Zeker na zo een mooie echo!
Dank je wel Carolien. Het blijft spannend, maar nu ik geen helder rood bloed meer verlies heb ik er wel wat meer vertrouwen in gekregen. Hoe gaat het met jou?
Echo was goed, uitslag van combinatietest gekregen. Het blijft een kansberekening maar de uitslag was 1:2300 dus dat is wel fijn om te horen. Verder: die misselijkheid wil nog niet echt afnemen en de emefasene die ik heb gekregen zorgt bij mij voor flink wat bijwerkingen jammergenoeg. Maar die misselijkheid neem ik voor lief, als het maar goed gaat met ons kindje dat is het belangrijkste Hoe is het met jou Boris? Moet je nog veel dingen regelen voor de komst van jullie derde kindje?
Wat fijn dat het allemaal goed was zeg! Balen van de misselijkheid Hier alles goed! Had de laatste week erg veel pijn aan bekken maar een bekkenband blijkt veel problemen weg te nemen gelukkig! Verder alles klaar. Alleen gedichtje nog voor op geboortekaartje
Hier gaat ook alles prima, geen bloedverlies meer gehad. Helaas wel, zoals bij mijn eerste zwangerschap, last van mijn bekken. Misschien inderdaad mijn bekkenband ook eens tevoorschijn toveren!
Ach jeetje dames, ook bekkenproblematiek. Ik kan er helaas over meepraten. Het is absoluut geen pretje. Heel veel sterkte! Helpt een bekkenband bij jullie? Bij mij heeft het fixeren niet heel veel effect jammergenoeg. Hier is het leven in een stroomversnelling gegaan in de afgelopen dagen. Bloedingen niet meer gehad, ook geen oud bloed meer bij het afvegen. Een echo komende week weer (stond al gepland) maar dit is een van de laatste dingen waar ik nu aan denk, en daar voel ik me best heel erg schuldig over nu ik het zo schrijf. Maar nu draait alles om mijn andere kindje. Mijn tweede is met zeer grote spoed opgenomen in het ziekenhuis voor een operatie toen we in zh voor een poli-afspraak waren (ter controlere, was de 1e keer uberhaupt maar wilden zelf graag doorverwezen worden). Binnen een paar minuten werd besloten dat hij diezelfde dag nog geopereerd moest worden, het kon geen dag meer wachten... Dus zonder enige voorbereiding van het ene op het andere moment zit je met je kindje in het ziekenhuis en heb je een operatie binnen enkele uren. Ik mocht niet meer naar de OK vanwege de zwangerschap en dan breekt je moederhart nog een keer. Je kan je kindje niet troosten en moet bij de deur wachten. Operatie is gelukkig goed verlopen, maar we moeten nu de uitslagen van het labaratorium afwachten of het goedaardig of kwaadaardig is. En dat wachten is behoorlijk zwaar en zorgt voor heel veel spanning en onrust bij alle gezinsleden. Dus als ik de komende tijd niet reageer, dan weten jullie iig dat er nu afgezien van de zwangerschap andere dingen op de achtergrond spelen..
Och meis wat erg. Van de ene spannende periode in de andere spannende periode. Wanneer krijgen jullie de uitslag? Hoop dat alles goed komt en de rust rerugkeert. Heel veel sterkte.