Ik wil graag plek in mijn boekenkast, dus hier een lange lijst. Alles excl verzendkosten, voor een euro kan het door de brievenbus. Als je meer boeken tegelijk wilt kopen wil ik graag een leuk prijsje maken! PB maar even... 2 euro 50: Gossip girl - wat er ook gebeurd Het south Beach dieet - Arthur Agatston Kus me kate - Melissa Nathan Bezeten van mij - nicci French Het geheim van de Madonna 5 euro (ongeveer, biedt maar) Gossip&gucci - Lauren weisberger Bevrucht - Rebecca Eckler uitgeteld - Rebecca Eckler Da Vinci code - Dan Brown Geheel de uwe - Connie Palmen Mag het een maatje meer zijn? - Meg cabot Bridget in the city - Bridget Harrison Momzilla's - Jill Kargman En jij dan, Cathy Kelly (nieuw in verpakking) Studieboeken Pabo, wel interessant als je kinderen hebt; Wiskunde avonturen met jonge kinderen (peuters/kleuters) 10 euro (nieuwprijs 50 euro, zeer weinig gebruikt!) Dit is de Titel, over autistisch denken - Peter vermeulen - 4 euro Autisme is zo gek nog niet - Gery Quak en Karel Smeets
Hoi! Wat vraag je voor het boek "autisme is zo gek nog niet"? Is het een beetje een informatief boek of echt een leesboek maar waar je wel wat van kunt leren? Groetjes Priscilla.
Oh stom, geen prijs bij gezet. Het boek is heel makkelijk leesbaar. Zowel informatief als dat je er wat van kunt leren, maar het is meer bedoeld voor iemand met een kind met autisme. Dit is de titel gaat wat verder. Van mij mag het voor 5 euro incl verzendkosten weg!