Hey hoi, Ik weet het het is al erg vaak besproken maar niet wat je voelt. Als ik aan mijn tepels voel (die erg uitsteken) dan doet het pijn. Ik heb geen pijn bij het sporten en of lopen ... Is dit de pijn waar iedereen het over heeft of kan het nog pijnlijker worden? Fijne dag
Ik had/heb het ook alleen als je er aanzit. Ben inmiddels 21,1 weken en is gelukkig een stuk minder geworden.
Dank voor je reactie. Nu een halve dag later is het van een 5 naar een 7 gegaan ... het begint een beetje te jeuken. Ik denk dat het een goed teken is kan alleen niet meer terug halen van mijn eerste uk. Fijne dag en geniet van je zwangerschap.
Normaal heb ik gevoelige borsten maar nu ook vooral de tepels heeeel erg. Als kleding erlangs schuurt bv. Hoop ook een goed teken. Bij mijn 1e had ik alleen gevoelige borsten....
Bij mij worden ze 's avonds meer gevoelig. Overdag niet heel erg. Merk wel elk hobbeltje op de fiets. En op bed tijdens het draaien doen ze zeer. Ze zeggen dat je dan iets van een sportbeha moet dragen...
Bij mij was het idd als ik eraan zat en als ik 's avonds m'n bh uitdeed, deed het ook zeer. Rond 13 weken is het denk ik ongeveer weggegaan, nu af en toe wat jeuk maar verder niks
Ik denk dat het bij mij toch fout gaat ... ik heb nu nagenoeg geen pijn of jeuk meer ... zit ergens bij week 5 in de buurt.
Herkenbaar. Met bh vooral aan de zijkant als ik wat duw en verder als ik een sprintje trek. Dus als ze hobbelen zeg maar. Vaak ook 's avonds als ik de bh uitdoe en dan bij het douchen mijn eigen arm ertegenaan of de handdoek AUW! 's nachts als ik naar de wc ga ook. Hmm, best veel pijn eigenlijk.
Ja... het verschilt nogal per persoon. Bij mijn eerste had ik ook precies dezelfde als jij. Verschrikkelijk was het! Maar je krijgt er iets heeeel moois van terug!
Ik heb er weinig last van gehad. Eigenlijk alleen bij het slapen als ik erop ging liggen dat het gevoelig was. Vooral op m'n zij liggen dan moest ik mn arm goed onder mn borst leggen voor zo min mogelijk gevoeligheid. En als mn man er aanzat en hij kneep iets te hard dan voelde ik iets maar verder niet echt last van gehad.
@nic, beginnende pijn eigenlijk vanaf dag 1. Rond 7 weken werd het wat minder en nu sinds een week ofzo weer helemaal terug net als de misselijkheid.
Bij mij begon het meteen na de eisprong, had ik altijd tussen eisprong en menstruatie, opgezwollen, gespannen pijnlijke borsten. Nu werd het rond de 8wk wat minder, ik kan niet precies zeggen wanneer het pijnlijke en gevoelige ophield maar het was op een bepaald moment weg. Nu is het pijnlijke, gevoelige sinds een week of 4 weer terug, ik denk wel dat het nu tot de bevalling blijft.