Ik heb geen idee of dit hier thuis hoort, dus als het niet zo is, verplaats het maar naar het goede onderwerp. Wat is verstandig? Ik loop nu richting het einde van m'n zwangerschap en wil straks borstvoeding geven. Is het handig om nu al een paar voedingsshirts aan te schaffen? Of kan ik beter wachten tot na de bevalling? En hebben jullie nog tips waar te kopen? Ook qua hoe de shirts vallen, passen ze goed? Blijven ze goed in model? Ik heb bij m'n vorige zwangerschap niets gekocht, wat uiteindelijk toch niet zo handig bleek te zijn.
Ik heb voedingsbh's aangeschaft en ga geen speciale kleding aanschaffen. Heb er wel naar gekeken, maar vind het allemaal lelijk. Geen tips dus..
Ik schaf ook niks aan, vind echt niks leuks. Plus ik ben geen t-shirt met broek persoon en daar kom je toch vaak op uit. Heb wel bh's aangeschaft dat lijkt mij sowiso wel handig
Ik heb alleen voedingsbeha's gekocht. Shirts kopen kan altijd nog als dat makkelijk lijkt. Als het even niet hoeft, niet... Ik heb nog geen mooie gezien. Daarnaast zie ik ook niemand in mijn omgeving maandenlang met voedingskleding aan lopen..
Ik heb mijn dochter borstvoeding gegeven en had welgeteld één voedingsshirt. Wat net zo goed werkt: een hemdje dat je omlaag kan schuiven en daaroverheen een shirt of truitje dat omhoog kan. Zo valt er ook niet heel veel te zien bij het voeden.
Ik had 1 voedingsbeha, ik wilde eerst kijken of de boel op gang kwam en mijn borsten groeiden na de bevalling tot cup kanonnen dus het was ook zonde geweest.. Ik heb het gewoon besteld en toen was het de volgende dag binnen..
Ik heb wel voedingsshirts en bh's vantevoren besteld en vond dat toch wel handig. Mamalicious heeft gewoon neutrale shirts, niet mooi niet lelijk. Ze hebben er trouwens ook jurkjes. Bh's heb ik bij H&M gekocht, maar dat was wel zonde want na de bevalling groeiden ze inderdaad twee cupmaten en kon ik weer opnieuw bestellen
Ik had 2 of 3 bh's en een setje van deze tops gekocht Product Detail | H&M NL Niet zo duur maar wel makkelijk
Hm die hemdjes zien er wel handig uit. Ik heb niet echt veel kleding die makkelijk omhoog kan. Dus ff nadenken hoe ik het dan kan oplossen 😁
Ja ik droeg veel vesten met die hemdjes. Als het een beetje op gang is kan je altidj meer en mooiere shirts kopen
Ik heb 1 voedingsshirt gehad maar dat systeem werkte van geen meter. Gewoon hemdje omlaag en shirt omhoog. VoedingsBH is wél handig, ik had tijdens de zwangerschap een goedkope gehaald. Borsten zijn zo enorm gegroeid toen! Na een paar weken/maanden ben ik toen een goeie BH gaan kopen met de juiste maat. (toen nog steeds een F! Inmiddels weer terug naar een slappe C helaas )