Hallo, Even een vraagje; ik wil binnenkort toch eens de ovulatietesten gaan proberen, maar hebben jullie (goede) ervaring met een bepaald merk? Ik heb gekeken naar Sensitest en Matcare, maar kan niet echt verschil ontdekken of toch wel?
ik heb sensitest gebruikt, maar als ik de plaatjes bekijk lijken ze precies op elkaar. Weet niet of er daadwerkelijk verschil in zit. sensi is me trouwens prima bevallen, dus matcare zal ook wel goed zijn...
ik heb afgelopen maand de testen van deze site gebruikt en ik moet zeggen ze zijn goed bevallen, ik heb tenminste m`n ei gevonden! nu nog hopen dat er ooit een positieve zw test uit komt!
Oké meiden, bedankt! Lijkt me alleen zo frustrerend om ovulatietesten te gebruiken, dan ook op de juiste tijd te klussen en vervolgens weer niet zwanger te zijn...... Tot nu toe dacht ik altijd 'wellicht eitje gemist'. Maar ik ga het lekker toch proberen! (sensitest)
Ik gebruik ovulatietesten van Sensitest en ben daar heel tevreden over. Ze zijn ook niet zo duur! gr vruchtje
dipstick van sensi, ik had een positieve test, en nu 2 weken later rond mijn ongi dag is ie weer positief dus denk toch dat er iets niet klopt aan die test. aankomende maand ga ik ze van clear blue kopen....zijn wel duurder maar wel duidelijker denk ik. op de dag dat mijn sensi test positief is, ga ik ook een clear blue test doen......ben benieuwd wat die dan doet.
ja Silvana, ik heb vorige keer ook 14 dagen na pos ovu test weer getest met ovutest en die was ook weer positief. toen bleek ik alleen zwanger te zijn, dus zou zeggen probeer even een zw testje groetjes, charlie