Heel veel-echt heel veel- harde buiken.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ysabella, 25 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ook ik vind het niet schrikbarend veel die harde buiken....

Maar goed ik ben eraan gewend want ook bij mij hoort het erbij.

Overigens is altijd alles goed gegaan :)

Ik zou me proberen wat minder druk te maken:)

2. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Hier ook zeer veel harde buiken, ook om de minuut gehad, daarna wel gestopt met werken :D

Kleine is blijven zitten tot 40+5 toen hebben we hem gehaald anders zat hij er nog denk ik:roflmao:

Doe rustig aan en luister naar ken lijf, echt een stapje terug doen! Dat mag hoor, je bent zwanger! Het belangrijkste nu is je kindje groot brengen (bijna) al het andere is niet belangrijk.

Sterkte!!

3. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    Ja ik begrijp dat als je nog meer als 40 harde buiken hebt (zoals ik) dat het dan inderdaad niet schrikbarend veel is.

Ik vind het alleen zelf wel behoorlijk veel,:p vooral als ik van vriendinnen hoor dat hun er totaal geen last van hadden. Ik voel me lichamelijk verder ook echt super goed (veel beter als voor de zwangerschap) dus dit is voor mij persoonlijk (ook al kan het dus altijd nog erger) gewoon echt heel jammer. Ik maak mij er ook opzich geen zorgen over, ook al ben ik dit topic natuurlijk wel gestart. Het houd me stiekem toch wel een beetje bezig, maar goed.
    Ja dat lijkt me dan ook een heel goed plan om dan te stoppen met werken!:D

Haha hij had het gewoon ontzettend fijn bij jou in de buik.:p

Ja ik doe ook echt een stuk rustiger, maar ik vind het moeilijk om te bepalen wat dat dan precies inhoud. Ik bedoel, ik sport niet daar ben ik namelijk echt te lui voor. Ik doe geen gekke dingen, maar blijkbaar wel te veel haha.

4. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Het is ook lastig! Ik kreeg al een harde buik van opstaan, de vk die hem aanraakte of gewoon omdraaien in bed... dus rustig aan is wel echt rustig aan :) beetje wandelen, alles op je dooie gemakje.

5. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Rustig aan is hier zo goed als plat, tenzij ik een dag alleen met m'n dochter heb. Zo min mogelijk bukken, niet tillen, niet onnodig de trap op etc.
    Regelmatig op m'n zij op de bank liggen.

6. cinniz

cinniz Actief lid

19 jul 2011
    365
    45
    28
    ik herken het ook bij deze zwangerschap maar denk dat het bij mij ook wel een beetje mn eigenschuld is.
    heb 2 kids rondlopen en tis nu natuurlijk vakantie,zijn aan het klussen ivm doorschuiven vd kamers en dan het huishouden nog.
    ik hoef maar te bukken en heb het al maar als ik snachts op bed lig net zo makkelijk.
    heb zelfs het idee dat als t schopt dat het gebeurd.
    het is inderdaad heel vervelend maar denk niet dat je je druk hoeft te maken.

Deel Deze Pagina