10 euro per maand. 120 euro per jaar en dat waarschijnlijk jaren lang. Ik vind het vrij veel geld om foto's te bewaren... Zeker berekend over een paar jaar opslag. Daarnaast zou ik toch nog een externe harde schijf houden. Je weet maar nooit. Ik zou nooit alles alleen online zetten.
Heb het een tijd terug ook allemaal zelf teruggehaald, toen mn pc (was een hele oude barrel) keer op keer crashte. Zal even moeten zoeken hoe dat programma ook alweer heet, is een tijd geleden namelijk. Dan kan je het zelf (of je man) kijken of je ze terug kan halen. Het is dat je helemaal in tilburg woont, anders was ik het voor je komen doen. Edit: Get data back for ntfs heet het programma. Is gratis te downloaden.
Die foto's kun je prima terughalen. Googlen op 'file recovery free download'. Wel goed oppassen wat je download. Met sommige programma's kun je maar tot 200 foto's terughalen, maar met sommigen ook gewoon alles, tis even zoeken.
Jeetje meis wat ontzettend balen. Foto's zijn je alles. Wat sommige al zeggen over dat sommige foto's nog ergens rondzwerven in je computer klopt. Vl hier heeft wel vaker gecrashte harde schijven moeten doorzoeken op verloren bestanden en er komt altijd iets boven drijven ook van jaaaren daarvoor. Dus er is nog hoop, breng de harde schijf naar een echte kenner en laat diegene proberen het terug te halen. Weet niet waar je woont maar mis kan ik als je niet te ver weg woont wat voor je regelen met vl hier, mocht hij daar tijd voor hebben uiteraard. En mocht jij dat natuurlijk ook willen. Succes iig......