@$*!%#^#!$ die rottrappen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dot, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dot

    Dot Fanatiek lid

    18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Ach mag ik even klagen. Ik woon drie hoog zonder lift.
    En krijg nu nu al de schijt van ±50 trappen meerdere keren per dag.
    Staan we 's morgens beneden, ben ik met mijn duffe kop mijn zoontjes (net 7) schooltas vergeten met boterhammetjes GRRRRRR
    Zou je zeggen; laat hem zelf naar boven lopen om de tas te pakken, maar de deur klemt en doet raar, hij krijgt hem niet open.
    Zo gaat dat vaker, maar ook gewoon; je komt thuis en een half uur later moet ik mijn zoontje weer van school halen. Op en af op en af.
    Ik ben nu pas 20 weken en sta nu al te hijgen als ik boven ben.
    Hoe gaat dat straks :rolleyes: :evil:
    Zou het trouwens slecht zijn? Of juist goed voor mijn conditie?
    Ik krijg er in ieder geval slechte zin van.
    Komt een flinkere monteur de verwarming maken.
    Staat hij eerst 5 minuten uit te hijgen. En zegt nog buiten adem; Nou nou mevr wat woont u hoog!
    Tja dat wist ik zelf ook al :evil: :evil:
    Maar bedankt voor de tip.

    .
     
  2. Ranjeewha18

    Ranjeewha18 Niet meer actief

    wahhaha die frustratie ken ik ook ;) hahah
    Ben ook ontzettend blij dat mijn zoontje zelf (+ handje van mama ;) )
    de trap OP kan en AF kan :)

    Maar het is inderdaad erg zwaar
     
  3. suikerboon

    suikerboon Bekend lid

    30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    bij mij in het ziekenhuis (voor naar de gyn te gaan)moet ik 3 verdiepingen hoog met de trap omdat er op die plaats geen lift is. daar kom ik dan eenmaal toe met een tomaatrood hoofd en iedereen zit me aan te staren. en puffen dat ik doe en blij dat ik ben dat ik dat niet iedere dag moet doen. :D
     
  4. raspberry

    raspberry Niet meer actief

    Heb het hier al als ik naar zolder moet, (dagelijks: daar zit onze studeerkamer). Dat gaat dus in twee etappes, want in 1 keer red ik eigenlijk niet. 1 trap is al zwaar genoeg :(
    't Is wel goed voor je gezondheid om in beweging te blijven, hiermee voorkom je wel dat je conditie nog harder achteruit gaat, dus zie dat maar als pluspunt, :) Maar hou het wel rustig aan, want doorzetten en in 1 keer naar boven willen, kan wel even net teveel van het goede zijn....
     
  5. princesje83

    princesje83 Fanatiek lid

    1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    jaa ik scheld met je mee!
    hier ook 3 hoog zonder lift!
    pffff...... maar ik red het nu al 30 weken.. (zal wel moeten he ;))
    Mijn dochter zegt steeds mama wil je me dragen ik ben moe.. bij de eerste trap (3 jaar). Dat gaat dus al een aantal weken niet meer...
    nu zeg ik tegen haar schat...wil je me dragen... ik ben zo moe.. Zegt ze lachend: dat kan niet, jij bent veel te zwaar! :s Maar daarna gaat ze wel zonder gezeur naar boven...

    Ik probeer het ook zo veel mogelijk te beperken hoor, maarja, eens moet je toch ff naar buiten.. Maar idd wel goed voor je conditie.. en kan je vast oefenen voor straks als de beeb in de maxicosi ligt en je moet met dat ding dat hele eind naar boven ;)
     
  6. Dot

    Dot Fanatiek lid

    18 nov 2007
    1.958
    0
    0

    :) :) :) Mijn zoontje heeft het ook nog lang geprobeerd, "mama dragen?"
    Toen gingen we doen: wie het eerst boven is.
    Die deden we nog tot voor kort. Je moet toch wat verzinnen ;)
    Hij won steeds vaker ;)
     
  7. melloncollie

    melloncollie Niet meer actief

    Hier ook 3 hoog. Vroeger woonde ik 4 hoog zonder lift, heb dat 12 jaar lang gedaan dat lopen.
    3 Hoog ging wel in het begin maar als ik nu boven ben heb ik het gewoon benauwd. Laat lekker de zware boodschappen beneden in de berging staan, mag mijn vriend meenemen :)

    Zelfs de trap in huis vind ik al teveel van het goede.
     
  8. moonlight159

    moonlight159 Fanatiek lid

    20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik ben al helemaal buiten adem als ik de trap thuis op loop. We hebben dan wel een steile trap, dus het is een flinke klim maar toch......we wonen net een half jaar in dit huis en dan komen er mensen naar je huisje kijken. Wil je het boven laten zien, kan je amper praten omdat je helemaal bekaf bent hahaha
     

Deel Deze Pagina