Pff wordt er helemaal gek van. Sinds vorige week vrijdag heb ik erg veel last van harde buiken..Zaterdag middag ging ik even op bed liggen alleen doordat ze zo heftig waren ging ik ze maar timen. Het waren er 15 in een half uur die bijna 1 min. aanhielden. Toen de vk gebeld en we moesten meteen langskomen, mijn bloeddruk was prima mijn buik voelde tussen de harde buiken door soepel en ik had nog geen ontsluiting, veel rust adviseerde ze en ze zou 's avonds even bellen hoe het ging. 's avonds toen ze belde wilde ze toch dat ik voor de zekerheid mijn urine liet controleren op blaasontsteking. Zondag morgen dus naar HAP voor mijn urine, het is geen blaasontsteking alleen mijn bloeddruk was wat hoog en iets eiwit in mijn urine gevonden. Vervolgens de hele middag aan de CTG en bloed geprikt, mijn bloed was goed. Alleen op de CTG waren ook echt veel harde buiken te zien. Toch mocht ik naar huis maar ik moest meteen bellen als er meer klachten bij kwamen. Maandag morgen weer naar de vk voor mijn bloeddruk, hij was iets gezakt en urine schoon, ze adviseerde 3 dagen rust en kijken of de harde buiken afzakken. Helaas zijn ze er nu nog, zelfs als ik ga liggen of douche blijven ze komen..Alles doet me er zeer van Vanmorgen weer voor de zekerheid laten controleren op blaasontsteking, maar nee dat is het niet. De vk belt me zo terug. Wie herkent dit? Ik wordt er zo moe en onzeker van.
Hoi MissLisa ik heb dit ook, al van 11 - 12 weken. Sinds ik 28 wkn ben zijn ze overgegaan in voorweeen . Zolang de BMH niet verkort moet ik niet ongerust zijn. MAAR wel VEEL RUSTEN. Ik weet hoe vervelend het is voor je, het is erg vermoeiend. En zodra ze pijn doen moet je het zeker goed laten controleren. Veel sterkte !
Hoi, ik wil je graag als advies geven dat je meot navragen of ze je urine ook op kweek hebben gezet en niet alleen hebben gestript!Ik heb zelf met mijn zwangerschap van me dochtertje met 25 weken in het zh gelegen met een dreigende vroeggeboorte ook door veel te veel harde buiken, bij de huisarts is mijn urine 2x nagekeken en had geen blaasontsteking, maar in het zh hebben ze mijn urine op kweek gezet en ik had wel degelijk een blaasontsteking door de bacterie GBS!Ik heb tijdens me bevalling twee zakken antibiotica gehad voor mij en de baby! Ik heb de protocollen van huisartsen opgezocht op internet en dokters zijn verplicht bij verdenking op blaasontsteking altijd de urine meteen op kweek te zetten! Vraag hiernaar en benoem meteen GBS... sterkte en succes liefs baby...