Hallo, Ik zal het even uitleggen. 3 weken terug ongeveer een blaasontsteking gehad, een antibioticakuur van 5 dagen gehad. Daarna heb ik nog wel geslachts gemeenschap gehad. de dag na mijn laatste antibioticapil terug naar de dokter gegaan, had ik een geirriteerde maag ofzoiets. Mijn maagklep sloot niet helemaal goed meer. Had ik tabletten voor gehad voor 14 dagen. Had al een paar dagen voor dat ik blaasontsteking kreeg, last van gevoelige borsten (erg gevoelig!), misselijkhei, moe, emotioneel, bijna geen eetlust. Vorige week maandag mijn laatste pil geslikt, en nog steeds niet ongesteld! Vorige week donderdag/vrijdag wel beetje bruinverlies gehad. Gisteren overmoeten geven en bijna niets van eten binnen kunnn krijgen. Dan toch maar een test gedaan van clear blue en negatief. Snap er nu niets meer van! weet u raad? alvast bedankt!
Hoi Girlpowertje18, door AB kan je pil inderdaad niet meer betrouwbaar zijn en kun je dus zwanger raken. De klachten die je hebt zouden bij een zwangerschap kunnne horen, maar het hoeft inderdaad neit. Soms komt het ook door spanningen of gewoon omdat je iets onder de leden hebt. Zeker in deze tijd van het jaar. Dat de test negatief is wil zeggen dat je op het moment niet aanwijsbaar zwanger bent, maar wellicht heb je te vroeg getest. Wat ik zou doen is het even een paar dagen afwachten. Dan doe je bijv vrijdag nog een test van een ander merk en mocht deze ook negatief zijn, weet je vrij bijna zeker dat je niet zwanger bent. Ben je al weer met de pil begonnen? Ga maar gewoon door. Soms zie je dat je na een AB kuur tijdens een pilstrip een andere menses hebt (maar meestal dus wel wat bloedverlies). Waarschijnlijk krijg je in je volgende stopweek gewoon je menses en is het extra grote schoonmaak. Als je dan nog niet ongesteld wordt, kun je het beste even je huisarts bellen. Groetjes Brigitte