Goedemiddag! Ik heb BI en daarvoor ga ik naar de fysio...en ik klaag al een tijdje dat ik zo'n last heb van mijn schaambot...helaas weinig aan te doen.. Maar de fysio wilde even voelen en schrok dat ik daar zoveel vocht vast houd...(ze kon het sowieso niet geloven dat ik al 15 kilo ben aangekomen aangezien ik best nog vrij slank eruit zie) elders hou ik niet zo veel vocht vast..klein beetje in de enkels en polsen maar niet schrikbarend ofzo...en ik was er zelf ook al achter dat ik onder veel vocht vast houd...dikke schaamlippen...achja.. maar is er iets aan te doen om dat wat te verminderen? of niets en gaat vanzelf wel weer weg na de bevalling... fysio dacht dat de pijn ook wel daardoor kon komen...dus daarom mijn vraag. alvast bedankt!!!!
Hoi Liz, je hebt een vervelend kwaaltje ja, maar er is inderdaad niet heel veel aan te doen. Net als je voeten en je handen zijn ook je schaamlippen een laagste punt in je lichaam. Daar hoopt zich al gauw vocht op en dit kan pijnlijk zijn, zeker als je wat langer hebt gelopen of bij fietsen. Als ik jouw was zou ik overdag stevige onderbroeken dragen (grote!) en 's nachts losse onderbroeken of lekker met je billen bloot op een handdoek ofzo. Groetjes Brigitte
haha bedankt! dat wordt dus grote oma onderbroeken aanschaffen...en s nachts met de billen blood brrr koud hihi.. bedankt voor het antwoord!!