Hallo, Ik heb 14 november een vroege miskraam gehad na 4 weken en op 21 november had ik alweer een heftige steek linksonderin mn buik, net zoals ik dat iedere maand had bij een eisprong. Nu heb ik vorige week donderdag bij t plassen een klein beetje bloed gehad (roze) en ook flink wat menstruatie krampen. Hierna op wat krampjes na niks meer en nu heb ik vanaf zondag wat bruinige afscheiding in mn slipje, maar lijkt totaal niet op menstruatie. Gisteravond heb ik hele erge buikpijn gekregen, wist niet meer waar ik t zoeken moest, maar dat is nu gelukkig weer over. Heb voor de zekerheid ook nog een zwangerschapstest gedaan, maar die is negatief. Kan het dan toch zijn dat dit een menstruatie is, of kan ik het beter even laten checken? Groetjes engeltje
Hoi Engeltje, het kan best zijn dat je menstruatie eraan zit te komen. Een menstruatie na een miskraam kan heviger en pijnlijker zijn dan je gewend bent. Dus nu nog niets om je zorgen over te maken. Paracetamol in de aanslag en warmte! Groetjes Brigitte
Beste Brigitte, bedankt voor je antwoord ! Heb nu alleen sinds vanochtend echt weer ontzettende pijn links onder in mn buik, voelt totaal niet als menstruatiekrampen en t straalt ook uit naar mn lies en mn been, ben er nu toch niet helemaal gerust op dus ik ga denk ik toch maar even langs de ha. groetjes engeltje