hallo, ik ben nu 5weken zwanger maar heb al bijna 1 week vreselijke pijn in me onderbuik net alsof het elk moment verkeerd kan gaan zo voelt dat. Gelukkig heb ik geen bloedverlies gehad.Maar nu is mijn vraag is dat normaal dat ik zo'n erge pijn in me buik heb bij 5 weken zwangerschap? wie heeft hier ervaring mee of kan mij wat vertellen want dit maakt me vreselijk onzeker alvast bedankt!
Ik heb dat bij mijn eerste zwangerschap ook gehad. Vooral 's nachts lag ik echt te huilen van de pijn. Ik wist niet hoe ik moest liggen of zitten van de pijn. Ik heb toen een echo gehad om te kijken of het wel op de juiste plaats zat en dat was ook zo gelukkig. Het kan dus wel, maar als je het niet vertrouwd dan zou ik zeker even een vk bellen en overleggen.
Hoi Meid Ook ik heb het gehad de eerste weken denk tot week 8. Continu ongesteldheids krampen en soms zelfs pijnlijker liep ik bijv trap dan zakte ik soms in elkaar van de pijn Ook ik dacht dat het elk moment mis kon gaan maar gelukkig was dat niet zo volgens de Gyneacoloog ( daar liep ik toen nog) waren het de banden die uitrekken en je baarmoeder die groeit. Probeer zoveel mogenlijk jezelf te ontspannen als je pijn hebt dat werkt. Succes ermee. Liefs brenda