hallo ik ben nu 33 weken zwanger, toto vorige week voelde ik lekker schopjes en zag ik mn buik heen en weer golven, nu sinds een week voel ik wel wat bewegingen maar een stuk minder en veel minder hard, ik voel gelukkig nog wels als ik mn hand op mn buik leg dat ie er naar toe zwemt. ook heb ik snel harde zere buik wat doortrekt naar mn benen weet u wat dit betekent en waarom nu midner gevoel? hoop dat u me kunt helpen x
Hoi Meyou, hoe groter/ouder het kindje wordt, hoe minder ruimte je kindje heeft om uitgebreid te kunnen bewegen. De bewegingen zullen minder hard zijn maar meer gaan aanvoelen als schuivende bewegingen. Houd dit in de gaten, je moet je kindje minstens 10 keer per dag voelen! Het was een heel goed idee van je om je handen op je buik te leggen. Reageert je kindje? Dan is er niets aan de hand! Groetjes Imke
ja ik voel m indetrdaad dan bewegen wat ikw el gek vind is dat ik het een week heel weinig heb gevoeld en nu weer lekekr aanzwezig heb wel snel harde buiken, dit gaat gepaard met pijn in rug en zere benen alsof ik een marathon heb gelope x