Als je bij de quote berichtjes op het ruitje klikt dan kom je ij het originele bericht met de foto...........
Ik heb wel interesse in: - linker pyjama maat 62 - shirt cookiemonster - shirt elmo - sokken (alle maten) Wat wil je daarvoor hebben incl. verzendkosten?
Hai, hai, Shirt cookiemonster en elmo zijn al voor iemand gereserveerd, maar mocht ik daar niets van horen dan hou ik jou in gedachten. Wil je nog wel de prijs weten voor de pyama en de sokken? Groetjes Petra
Gereserveerd: Het rompertje met de aapjes van de tweede foto Het meest rechtse pakje van foto vier (zwart/wit) Het Elmo en Koekiemonster truitje
Wacht anders de reactie van de cookiemonster / elmo shirts maar even af, dan hoor ik de totaalprijs wel (met of zonder de shirts). Verder heb ik ook wel interesse in: - Blauw poloshirt korte mouwen met ruitjes en Tijgetje (?) maat 62 (middelste shirt onderaan) - Donkerblauwe pyjama met overslagshirt maat 62 (helemaal rechts op de foto) ... en dus de pyjama maat 62 (links op de foto) en de sokken (alleen de sokken, niet de slofjes) Graag reactie via pb, ik weet niet of ik dit topic nog lees.
ik wil die turqouise rompers rechts romper kleine broer die donker blauwe frendz romper en die donkerblauwe trui met blouse ik wil je hiervoor 6 euro exl.