Een "mijn album" aangemaakt voor de 3 kledingpakketten; pakket 1 maat 50, 50-56 en 56 MijnAlbum.nl - kledingpakketten pakket is voor 20 euro over te nemen excl. 6,75 verzendkosten pakket 2 maat 62, 62-68 en 68 MijnAlbum.nl - kledingpakketten pakket is voor 20 euro over te nemen excl. 6,75 verzendkosten pakket 3 maat 74 (waarvan hema rompers 74-80) MijnAlbum.nl - kledingpakketten pakket is voor 15 euro over te nemen excl. 6,75 verzendkosten Reageren is mogelijk via zwangerschappagina dmv pb of hier een reactie te plaatsen. Verder nog link naar mp voor de 2 noppiesvesten en de noppies winterjas, alledrie maat 68, en de babyschommelstoel van Bright Starts. Bekijk bijlage 88432 De stoel is eventueel op te halen in overleg Voor mp vragen of dergelijke graag reactie via hier (pb of in topic) of mp zelf.
Uhum...deze bijna te gaan bevallen zwangere "d" werd even verteld dat wij in Zuidoost Brabant wonen Had vanuit jouw provincie niet veel uitgemaakt gelukkig De stoel kan trouwens toch ook, maar dan waarschijnlijk op bepaalde dagen, opgestuurd worden alleen moet ik eerst even nagaan hoeveel de verzendkosten dan gaan worden. Mocht je hem echt willen hebben pb me dan even, dan wordt het zo snel mogelijk voor je uitgezocht
Heel handig dat je mijnalbums hebt aangemaakt. Als iedereen dat nou eens zou doen die zoveel kleren aanbiedt. Wat ook handig is als men er ook bij vermeldt of het voor een jongen of meisje is. Maar ik zag gelijk aan jouw foto's dat het voor een jongen is, jammer voor mij. Succes met de verkoop!
Hahaha, Kostte mij ook wel 3 pogingen eer ik door had wat nou de slimste manier zou zijn Oefening baart kunst hihi Bedankt voor het compliment! Succes met zoeken
Wegens de geboorte van haar dochter heeft TS gevraagd het topic te sluiten. Gefeliciteerd meid! Groetjes, Josien