Beste verloskundige Allereerst bedankt voor jullie aanwezigheid op deze site! Echt top! Ik heb ook een vraag. Ik heb op 4 september een terugplaatsing gehad van een cryo van 4 dagen oud. Nu heb ik al een paar dagen last van de volgende klachten. Ik Twijfel alleen of dat het van de terugplaatsing kan komen of dat ik verkeerde beweging of wat dan ook heb gemaakt. Ik heb voornamelijk s avonds last van een beetje drukken stelend gevoel in me onderbuik aan de rechterkant in de buurt van me lies zeg maar. Ook Sinds 2 dagen een zeurende pijn in me onderrug, net stukje boven bilnaad. Nu heb ik ook last van de ene dag obstipatie en andere dag diarree nu heb ik altijd gevoelige darmen dus voel dat me darmen volzitten en buik is ook een beetje opgezet. Kan dit de pijn in me rug en lies verklaren? Alvast bedankt voor de antwoorden! Liefs
Hoi, Ik denk niet dat het door de terugplaatsing komt. Het kan wat stress zijn, verkeerde beweging inderdaad. Je darmen kunnen ook uitstralen als ze geprikkeld zijn, of natuurlijk door een zwangerschap! Even afwachten dus. groeten evelien