Heel veel ontzettend leuke boeken! Ik ben overgegaan op een e-reader dus kan weer een beetje ruimte maken in mijn kasten. Laat per pb weten welke boeken je graag wilt hebben en wat je ervoor wilt geven. Jill mansell - gemengd dubbel Jill mansell - geluk in het spel Jill mansell - Tophit Jill mansell - geknipt voor Miranda Jill mansell - kapers op de kust Jill mansell - de smaak te pakken Jill mansell - de prins op het verkeerde paard Tess Gerritsen - koud bloed Tess Gerritsen - hartslag en diagnose besmet (in 1 boek) James Patterson - Schepen vergaan James Patterson - de vierde seconde James Patterson - de eerstverlorene Sarah Mlynowski - 3x bellen Katherine Deauxville - Maagd in de aanbieding Judy McCoy- dat had je gedroomd Melissa Nathan - de nanny Jenny downham- voor ik doodga Albert Mol - wat zien ik? Lisa sussman - sex in the city Jennifer Crusie - De weddenschap Gina Ford - de tevreden baby Het zijn allemaal gelezen boeken maar nog netjes, een rook en huisdiervrij huis. Ophalen kan eventueel in Dordrecht