Hallo!! Ik heb mezelf net getrakteerd op een nieuwe woonkamer! Ja, het gebeurt niet vaak maar als ik mezelf trakteer doe ik het ook goed haha. Bij deze dus mijn oude inboedel te koop! Bestaande uit: Salontafel en eettafel (set) met leisteen inleg, massief eiken (lees zwaar en heel stevig) heel erg fijn met kinderen, want je kan het zo afschrobben en er kan niks op krassen. Voor ons alleen een beetje te groot. De preciese afmetingen kan ik je mailen, de eettafel is iig 2m23 bij 1m. Flink dus. Dressoir, ook massief eiken, ook erg zwaar, kan dus tegen een stootje. 3 deurtjes, met sleutels (ook erg fijn met een nieuwsgierig kleintje) en 3 lades. Blank eiken. Tv kastje op wieltjes, past mooi bij de tafel set, beetje hetzelfde model. ook blank eiken kleur maar dan niet massief. splinternieuw, nog geen jaar oud. Pc kast, grenen, massief, 2 deurtjes die scharnieren boven, uitschuifbare "lade" voor toetsenbord, en 2 deurtjes onderin. Voor foto's kun je me het beste even mailen, dat gaat hier niet lukken. De tafels mogen als set weg voor 575,- (koste bijna 1800 euro nieuw) het tv meubel mag weg voor 50,- . het dressoir voor 175,-. de computerkast voor 225,-. het zijn echt kwaliteits meubels, dus geen ikea spul wat je na een paar jaar weer moet vernieuwen. dus meiden interesse of nieuwsgierig? mail me op ahoutman@kpnmail.nl of pb me ff