Heel veel maatjes meer, en zoveel leuke, korte topjes..

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaddixxx, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

haha, ja dat dacht ik ook toen ik de reacties las..

ik heb ook 48/50.. en ik slaag altijd bij de miss etam voor wat langere hempjes... je hebt daar altijd wel een rek vol met langere hempjes in een stuk of 8 kleuren.. (ik draag ze zelf ook eronder als ik eens een korter shirtje aan heb)

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Miss Etam?

3. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Ik heb zelf ook maat 48 van tops, door mijn heupen en borsten, en heb altijd maat L van de tops van h&m, verder kan ik daar bijna nooit slagen. Maar de tops vallen groter uit..

4. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik zou er juist een andere kleur bij kiezen voor het effect.

Maar ik heb even voor je gekeken, want ik meende laatst te zien dat ze bij de H&M juist hele leuke kleding hebben in grotere maten....

Dat is de BIB collectie en wat ik nu zie, is dat het vanaf maat L tot en met 3XL.
    En bij sommige shirts staat vanaf maat 44 tot 54.

5. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Kan je niet een jurkje ipv een hemd eronder dragen. Deze op de foto is van de H&M maar gaat maar tot maat 42. Maar zoiets moet toch wel te vinden zijn in een maatje meer.

6. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Bij de Didi hebben ze heel veel lange truitjes, ik koop al m'n basic truitjes daar tegenwoordig. Ze blijven mooi en ze gaan tot maat xxl (wat echt wel voor maat 48 door kan). Misschien een keer proberen. Ze zijn niet heel goedkoop, maar zitten zo lekker.

Gebruik ze nu nog steeds en ben 29wk zwanger, en nog steeds lang zat.

Deel Deze Pagina