Ik heb nog verschillende merkkleding in maat 86 te koop Het is alleen door onze dochter gedragen en we gebruiken geen droger voor de kinderkleding. Zolang de foto er nog staat is het nog niet weg. Maat 86 mexx broekje
Je hebt PB Jasje is 86/92 en zie dat ik bij het rokje ook maat vergeten ben is maat 86. Maar valt wel wat groter uit, onze dochter heeft het bij 92 ook nog aan gehad.
Gereserveerd voor muffinmeisje broekje mexx de eerste en broekje esprit en shirtje met text van esprit Blondi kun je mij even laten weten of je het nog steeds wilt hebben?
Nog een basispakketje mag voor 15 euro weg 2e foto zijn pyjama's en mayo's Ziet er allemaal nog prima uit alleen door mijn dochtertje gedragen
Heb nu dan nog Mexx broekje tweede foto lekker warm gevoerd, mag voor 5 euro weg Twee shirtjes van Esprit de paarse en de roze voor 6.50 Setje van S.Oliver mag voor 8 euro Rokje mag ook voor 5 euro Trui van Carbone mag voor 7.50 Het pakketje voor 15 euro
heb nog wat meer kleertjes gevonden die te klein zijn Setje van doerak maat 92 Kan aan twee kanten worden gedragen mag voor 10 euro weg. Amper gedragen. Door teveel aan kleding.