Ik heb een heleboel meisjeskleding in diverse maten op Marktplaats staan. Het gaat hierbij om zowel nieuwe kleding als tweedehands en er komt de komende tijd nog het 1 en ander bij. Je kan op Marktplaats makkelijk een rubriek (bijvoorbeeld de maat kinderkleding waarnaar je op zoek bent) binnen al mijn advertenties selecteren en daar kan je dan zelfs nog de zoekcode "meisje" ingeven. Op die manier krijg je direct de advertenties waar jouw interesse naar uitgaat. Bij sommige kledingstukken staat een prijs genoemd en bij andere advertenties is het gewoon vrij bieden. De kleding kan opgehaald worden in Delft (rand Rijswijk) en anders in Den Haag (Kijkduin). Alles kan natuurlijk ook opgestuurd worden. Kijk eens rond zou ik zeggen en misschien zit er nog wel iets leuks bij voor jouw kleine meid . Naast meisjeskleding heb ik ook jongenskleding, dames- en herenkleding (alles zowel nieuw als tweedehands) en speelgoed!!
@nanette je hebt pb De prijs voor de rokjes zijn 5,95 euro per stuk en het bruine rokje heb ik pas vanaf maat 128. Het rode rokje heb ik vanaf maat 92.
Hai, hai, Ik heb voornamelijk 98/104 (misschien een beetje 104), maar dat is voornamelijk zomerkleding en dit staat allemaal nog niet op MP. Kan je foto's opsturen, maar ik denk dat je op zoek bent naar winterkleding. Ik heb wel bijvoorbeeld rokjes e.d. maar shirtjes zijn voornamelijk korte mouwtjes. Veel liefs Petra
Ik ben idd op zoek naar winterkleding. Ik hou van rokjes en jurkjes maar ook broekjes zijn welkom. Ik hoor het wel!
Hai, hai, Ik heb in maat 98/104 alleen het volgende wat geschikt is voor het komende seizoen. De rest wat ik heb bestaat uit: t-shirtjes, leggings, jurkjes, rokjes, jumpsuits, etc. Mocht iemand daarin interesse hebben dan wil ik nog wel wat foto's maken, maar hierbij in ieder geval hetgeen voor dit seizoen geschikt is. Groetjes Petra
Legergroene longsleeve maat 104, maar valt als een maat 98. Mijn meisje heeft hem daarom maar 1 keer aangehad, want hij was haar dus al te klein.
Donkergrijs rokje van Mexx, maat 98. Door de elastieke taille kan je het rokje al vroeg in de maat 98 dragen en ver daarin (mijn kleine meid zelfs tot begin maat 104)
Geweldig kort broekje van H&M leuk te dragen met een maillotje eronder of een legging (zo droeg mijn meisje het altijd in ieder geval), maat 98. Het broekje is voorzien van een elastieke taille.
Leuk spijkergiletje van het merk H&M, maat 104. Leuk voor over een truitje. Stoer en toch meisjesachtig.
Hai, ik heb het bekeken en ja super leuk maar ja mijn meisje heeft alles wat jij ook aanbiedt hahaha. Spijkerrokje ligt hier standaard in de kast hahaha. Nou mocht je nog meer tegenkomen dan hoor ik het graag wat het is wel mijn smaak Misschien nog iets in maat 98-104? Combinatie maat? Bedankt in ieder geval!