12 weken oud en drinkt flessen niet leeg

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door jolu, 30 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolu

jolu Lid

3 feb 2011
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb een zoontje van 12 weken oud. Vanaf het begin tobben we al met zijn flesvoeding. Uiteindelijk zijn we uitgekomen op nutramigen met jbpm vanwege koemelkallergie en veel spugen. Vanaf t begin drinkt hij z'n flessen al nooit helemaal leeg maar hij groeide altijd wel goed. Maar de laatste keer op het cb was hij dus niet goed gegroeid. Ik moest stoppen met jbpm maar daar ging hij gelijk weer meer door spugen!.
    Ik bied hem flessen van 150ml aan (hij weegt ruim 6 kg) maar hij laat gemiddeld bij elke fles 60 ml staan!

Ik weet niet goed meer wat ik hiermee aan moet, heb al vanalles geprobeerd?!

2. Friso

Friso Voedingsdeskundige

1 sep 2009
    5.654
    0
    0
    Hoi!

Wat vervelend dat je zoontje wat slechter drinkt en dat je hier nu wat zorgen over hebt. Ik zou het nog eens navragen bij het cb, want als hij spuugt dan is dat natuurlijk niet gunstig voor de groei. Hoe gaat het met de ontlasting van je zoontje met en zonder het jbp meel?

Groetjes Linda

3. jolu

jolu Lid

3 feb 2011
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    De laatste dagen is het heel (waterig) dun. Ik ben maar 1 dag gestopt met jbpm, omdat hij gelijk veel ging spugen ben ik er weer mee begonnen. Maar ondanks de jbpm blijft hij nu veel terug geven, dat deed hij eerst niet.
    Ik heb morgen een afspraak bij de huisarts....

Deel Deze Pagina