Fietzitje geen bagagedrager

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Luannie, 29 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Ik vroeg me af of er ook fietszitjes bestaan voor als je geen bagagedrager hebt..
    Want anders moet ik eerst een bagagedrager kopen haha!

Ik ben benieuwd of iemand het weet....

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Geen idee! Maar check voor je beide gaat kopen ook even of je een normaal fietszitje wel veilig kunt noemen in combinatie met zo'n 'los gekochte' bagagedrager. Die dingen die je lost koopt, zijn volgens mij een stuk minder sterk dat wanneer het deel uitmaakt van het frame...

3. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Ik dacht dat een bagage drager altijd 'los' was. Zit bij het wiel vast en bij het zadel?
    Mijn fiets wordt verkocht zonder, maar zijn ook los verkrijgbaar.
    Maar in ieder geval bedankt voor de tip! Ik ga eens kijken over hoe en wat.

4. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Ik heb een bobike zitje wat vast zit aan de zadelpen en aan de stijlen van het wiel. Hij hangt los boven de bagagedrager

5. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    die bestaan. maar ik zou echt gaan kijken naar een bagagedrager zodat je er ook jasbeschermers op kan doen. je wilt echt niet meemaen dat de voetjes tussen de spaken terecht komen.

6. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Dan laat ik er toch de bagagedrager opzetten. En kijk daarna voor een stoeltje!
    Dank jullie wel!

7. Inge1973

Inge1973 Lid

22 jan 2009
    27
    0
    0
    Is je fiets dan wel geschikt voor een stoeltje? Ik heb hier een fiets staan waar een sticker op zit dat er geen stoeltje op geplaatst mag worden. Waarschijnlijk is het frame niet sterk genoeg? Hou dat dus ook even in de gaten of vraag het de fietsenmaker. Staat zo slordig als je halverwege je kind en stoeltje verliest ;).

8. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Ik heb ook een fiets zonder bagagedrager maar met een (bobike) fietsstoeltje. Het stoeltje zit idd aan de zadelpen vast. Kan prima hoor! Voor die jasbeschermers valt wel wat te zeggen, maar volgens mij hoef je daar niet persé een bagagedrager voor te hebben? Ik zet de voetjes van mijn zoontje vast aan de voetsteuntjes.

9. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Ik heb een stevige fiets (sparta pick up) dus dat kan gewoon! Alleen die worden geleverd met een bagagedrager voor en niet achter.. Achter kan je er 'los' bijkopen en dan lijkt hij me net zo stevig als een andere..
    De bobike lijkt me wel wat! Alleen over die jasbeschermers heb ik nog niet nagedacht...!
    Denk dat het de bagagedrager dan wordt + bobike en jasbeschermers haha! Mijn zoon is nu 6 maanden (zit al wel goed) maar ik heb gelukkig nog even

10. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Ik bedoel dus dat het nog even duurt voordat dochter naar achteren moet!

11. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Je kunt ook speciale beenbeschermertjes met riempjes voor de voetjes aan de bobike laten maken, heb ik ook.

12. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    maar je zal dat maar net een keertje vergeten of niet goed vast doen. hier krijgt kleine dame het trouwens voor elkaar om er toch een voetje uit te wurmen. dan ben ik blij dat ik jasbeschermers heb.
    bobike adviseert om deze reden zowiezo jasbeschermers te gebruiken.

13. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Je hebt gelijk hoor. Nu doet mijn zoontje graag de dingen zoals ze horen dus als zijn voet niet vastzit roept hij en moet ik stoppen om ze vast te maken ;) Hij zal zijn voeten er dus ook niet snel uitwringen.
    Maarrrr ik zag dat bobike ook deze dingen verkoopt: Spaakafschermer - BOBIKE
    Ik denk dat ik die maar aan ga schaffen. Ook een tip voor de ts, deze kun je aan het fietsstoeltje vastmaken. Dan heb je dus geen bagagedrager nodig.

14. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Wat goed! Dat dat allemaal bestaat he? Haha

Deel Deze Pagina