Ik ben vandaag precies 6 weken zwanger, de eerste echo met 5.4 weken zag er opzich goed uit, al liep de vruchtzak 1 dag achter in groei en was het natuurlijk te vroeg om een hartje te zien. Donderdag, vrijdag en zaterdag had ik een constant honger gevoel en waren mijn borsten wat gespannen, maar sinds zondag is dit vrijwel weg, ook had ik steeds heel snel vet haar en nu ook niet meer. Door het medisch traject waardoor wij zwanger zijn geraakt heb ik totaal geen vertrouwen in mijn lichaam meer en maak ik mij behoorlijk zorgen, ondanks dat ik weet dat ik er zelf geen invloed op heb. Iemand ervaring met verdwijnende symptomen en omgaan hiermee?
Wat vervelend dat je je zo onzeker voelt. Maar symptomen hebben zijn ook geen garantie voor een goede zwangerschap. Ik heb 2x een missed abortion gehad en had symptomen te over, het zegt helaas helemaal niks. Je bent nog hartstikke vroeg, symptomen komen en gaan, dat is heel normaal en zegt helemaal niks over of je een vitale zwangerschap hebt. Probeer het een beetje van je af te zetten, want hoe meer je erop let, hoe meer je onzeker wordt.
Dank je voor je lieve reactie. Het voelt gewoon zo raar dat alle symptomen zo goed als verdwenen zijn binnen 2 dagen, ook al weet ik dat symptomen hebben ook geen garantie zijn hoor. Aftellen tot de echo volgende week..
Begrijpelijk dat je je zorgen maakt, maar ik denk niet dat dat nodig is. Kwaaltjes komen en gaan, iedere dag kan weer anders zijn. Probeer het wat van je af te zetten, zeker die eerste weken voelen vaak erg onzeker helaas.
Verschrikkelijk die eerste weken inderdaad! Dank je voor bericht. Ik hoop dat de symptomen snel weer terug komen en probeer mij maar even op iets anders te focussen. Jullie reacties helpen al!
Hier ook gehad met 6 weken. Ik was ineens een stuk minder moe. De kwaaltjes die ik had waren weg inderdaad ook het honger gevoel. Ik maakte me ook zorgen was bang dat het mis was. Met 8 weken eerste echo en tada alles was goed. Heel goed zelfs want ipv van 1 baby zaten er 2. Kwaaltjes zeggen niks hoor. Is er al weer een echo gepland?
Bedankt voor je reactie, stelt een beetje gerust! En wat een mooie uitkomst!! Mijn volgende echo is dinsdag 17/11, nog een week aftellen..