Babyfoon

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door germar, 12 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Hallo,

Kan iemand vertellen wat een goede babyfoon is? Ik zie veel het merk Alecto staan. Er zijn veel verschillende, dus wat is een aanrader?
    Alvast bedankt voor het antwoord.

Groetjes

2. Margot1988

Margot1988 Actief lid

2 sep 2008
    402
    0
    16
    het ligt eraan of je 1 met camera wil of alleen geluid. Ik heb er 1 van topcom met camera en kan op afstand muziekjes aflaten spelen en er zit licht bij maar daar betaal je ook wel voor... 180 euro

Zou er wel op letten dat hij storingsvrij is

3. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Wil er 1 alleen met geluid, anders gaat het wel erg duur worden..

4. Margot1988

Margot1988 Actief lid

2 sep 2008
    402
    0
    16
    anders even op kieskeurig.nl kijken kan je vergelijken met de prijs en kwaliteit ;)

5. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hallo dames,
    ik heb een babyfoon die mijn ouders hebben begruikt bij mij zelf, is alweer 21 jaar geleden dus die babyfoon is bijna 22 jaar oud.
    ik moet zeggen heb uitgeprobeerd, en vond deze oude makkelijker werken dan die nieuwe die nu in de omgang zijn.
    dus ik houdt het lekker op me oude van bijna 22 jaar oud

6. Allyssa

Allyssa Lid

17 apr 2006
    80
    0
    0
    Ik heb een dect babyfoon van Alecto. Hij is storingsvrij. Ik vind het een geweldig ding. Hiervoor had ik een gewone (goedkope) en werd s'nachts nogal eens wakker door een huilend kind, dan ging ik bij mijn dochter kijken en dan was er niks aan de hand sliep ze rustig, totdat ik opeens een keer een kindje om z'n papa hoorde roepen en gillen. Onze dochter kon toen nog niet eens praten. Dus toen wist ik dat er andere mensen in onze buurt op dezelfde zender zaten als ons en als wij hun konden horen konden zij ons horen, daarna heb ik alleen maar gezocht naar babyfoons waarbij jij de enige bent op die zender (dus storingsvrij). Ik vond het geen fijn idee, dat andere mensen gezellig met onze gesprekken mee luisterden.

Succes met het uitzoeken van je babyfoon.

Mvg,
    Allyssa

7. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    heb er al paar versleten (dochter is bijna 3) maar heb er nu een waar ik heel blij mee ben idd een alecto. weet oz ff gauw niet meer het type. dacht dbx 99 oid. maar is echt super fijn. met 5 liedjes erin en op afstand kun je alles regelen ook temp doet ie vertellen das echt super.
    ben dr mega blij mee. kost normaal iets van 160 geloof ik maar via intenet kun je hem ook goedkoper krijgen moet je ff kijken op kieskeurig. en zelf heb ik hem bij een abo op ouder van nu. voor maar 15 euro echt helemaal geweldig dus want las die boekis toch elke mnd.

8. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    Heb een Alecto DBX-88. Nooit geen storing gehad. Zitten wel allerlei functies op, maar gebruik ze niet. Je kunt bij deze ook terugpraten. Dat is wel fijn, mocht je tegen je man iets willen zeggen terwijl hij op de babykamer staat.
    Vind het een super ding!!!
    Alleen die 300 meter haalt hij niet, maar ach welke wel en je gaat toch niet zo ver neem ik aan terwijl je kindje op bed ligt.

succes

9. Elly1979

Elly1979 Actief lid

14 jan 2007
    493
    0
    0
    Account Manager
    Ergens in het mooie Fryslan!
    Haai!

Wij hebben hier de Alecto DBX-88 en deze bevalt super!
    Hij is storingsvrij, geeft de temperatuur aan, er zit terugspreekfuntie op (heel handig vinden wij...) en ga nog maar even door.

Kortom supertevreden over de Alecto.

Liefs Elly.

Deel Deze Pagina