Goede middag, Ik ben vandaag precies 11 weken en 6 dagen zwanger... ik heb regelmatig pijn in mijn buik. En vanochtend bij het afvegen had ik wat bruinige afschijding op mijn papiertje. Het lijkt op oud bloed. Vanmiddag voelde ik de afschijding lopen en ging ik naar de wc om te kijken. Wederom leek het op oud bloed, nu wel iets meer. Wat kan dit zijn? Moet ik contact opnemen met mijn verloskundige? Hoop snel op antw. maak me beetje zorgen nu. Groetjes xmamadianax
hoi, bruine afscheiding komt vaker voor, is meestal oud bloed. Kan zomaar ineens los komen of na harde ontlasting of vrijen. Als het hierbij blijft hoef je niets te doen. Mirjam
Goede middag, Het is erbij gebleven. Gelukkig... moet maandag in ieder geval naar de verlos voor controle, dan kan ik het er even over hebben. Ik had ook nog verder op internet gekeken en daar stond dat het kan komen omdat het vast gaat zitten in de baarmoeder rond de 13e week en dan kan er eventueel een kleine bloeding zijn. Of oud bloed los komen. In iedergeval bedankt! groetjes, xmamadianax