midweekje Elfenmeer Limburg

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door Nikita23, 2 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ik heb voor de grap geboden op een lastminute midweekje in een comfortbungalow in Limburg. Ik bood één euro en was daarmee de hoogste bieder. Haha maar wij kunnen die week helemaal niet weg! Het is van 6 juli tot 11 juli. Aankomende week dus. Je kunt met max. 6 personen heen en bent dan nog toeristenbelasting, lakenpakket en 16 euro eindschoonmaakkosten kwijt. En als je een huisdier mee wil nemen zitten daar kosten aan verbonden. Midweekje kan gewoon overgenomen worden voor één euro en de toeristenbelasting etc. voor het aantal personen die meegaan. Wie kan ik er blij mee maken?

2. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

hallo
    ik wil hem wel van je overnemen....
    en wat is het totaal prijs????

mvg manuela

3. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Als je me even je emailadres pb't kan ik je alle informatie als bijlage toezenden.

4. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Misha: ik las je pb, geldt ook voor jou! Pb even je mailadres.

5. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Hoi Nikita, mag ik vragen waar je daar op geboden hebt? Welke website? Ik heb daar wel eens meer van gehoord, lijkt me interessant.

6. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    www.vakantieveilingen.nl Heel leuk, ik heb er voor 100 euro ook een compleet arrangement bij de zwaluwhoeve vandaan voor 2 personen. Daar komen we vrij vaak en voor dit arrangement (vergelijkbaar arrangement) zijn we samen meestal bijna 200 euro kwijt excl. drankjes etc. Alleen toen ik nu met dit midweekje ging kijken was het erg rustig op de site. Ik dacht: bied voor de grap een euro en toen had ik hem ook nog haha. Maar kan dus niet weg...

7. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Thanks, ga gelijk eens kijken ;)

Deel Deze Pagina