Hoi, Ik heb geruimd ivm verhuizing en kom nog heel veel speelgoed tegen. Ook nog nieuw speelgoed. Wie kan ik daar mee blij maken? Ik heb ook nog *rompertjes ( wel gebruikt) *schoentjes( nieuw) *duckey beau nieuw * vinrose nieuw * veiligheidshaken en hoeken * kinderstoel met gratis stoelverkleiner * baby bjorn draagzak Ik zal proberen een foto in mijn album te zetten en anders kan je die per mail krijgen mocht je interesse hebben. roep maar!
Ik heb ook nog een shirtje van Lief Lifestyle. Hij is nog helemaal nieuw en kaartje hangt er nog aan.
oeps had er niet meer aan gedacht sorry maar ze zien er wel erg groot uit ze is nu nog niet toe aan echte schoenen
Lautjuh: jekunt hem idd ok aan de box bevestigen. Dat had ik ook, want een bed is om in te slapen ( was mijn idee ) Veroon, ze zijn niet groot hoor en het zijn geen echte schoenen he. Meer voor de show Ik weet niet hoe oud je dochter is?
mijn dochter is 4 maanden en ze heeft nu pas maat 62 dus is een klein meisje heb je dan ook een andere foto
Mijn dochter leeft ( de ) op grote voet en aangezien we ze pas bij 3 maanden als kraamcadeau kregen pastte zij ze niet meer.
Ik zag op MP dat er voor zulke mobiels 25,- gevraagd wordt. Maar dat vind ik echt teveel. Maar er zijn ook al biedingen geweest van 3,- Ja dat vind ik dus niets Dus iets er tussen in. Zeg het maar. Ligt er natuurlijk ook aan of je hem komt halen anders komen er verzendkosten bij. Ik weet niet waar je woont, maar wij hebben vakantie en gaan ook weleens daagjes weg, dus mss komen we langs je een keer.