In het begin toen ze nog erg veel plaats in mn buik had, had ik al vaak een scheve buik. Heel erg vaak werd ik dan wakker met een bobbel aan de rechterkant zegmaar. Levert grappige foto's op Maar momenteel merk ik nogsteeds dat ik elke dag wel een paar keer een scheve buik heb en dat ze duidelijk aan de rechterkant zit! Hoe komt dit? Zit de placenta links ofzo? Kan dit kwaad? Kan dit kwaad tijdens het indalen/bevallen??
Dat was hier ook hoor. Denk dat kindjes heel vaak aan 1 kant liggen en zover ik weet kan dat echt geen kwaad.
Eerste lag standaard rechts placenta voor goed ingedaald. Deze ligt voornamelijk links soms overdwars placenta weer voor. Indalen is nog niet gebeurd. Volgens mij maakt het niet uit hoor
Grappige topic! Het valt mij ook op dat ze aan mijn rechterkant ligt. De placenta zit aan de achterkant, dus daar ligt het niet aan.
Hier zie en voel ik hem ook altijd het meest aan de rechterkant. Terwijl elke keer met de controle ligt hij met zijn billen aan de linkerkant en knieen en voeten rechts. Verder is hij wel ingedaald. Volgens mijn vk kan het geen kwaad.
het is denk ik ook logisch dat ze een bepaalde kant gana kiezen. die van ons ligt links en de placenta voor. op een gegeven moment hebben ze niet zoveel ruimte meer om steeds maar anders te gaan liggen. je moet wel even kijken als de baby straks geboren is of ze dit aan houd. mijn zoontje heeft er een voorkeurshouding aan over gehouden toen hij baby was. dan liggen ze in bed ook hetzelfde en word hun hoofdje scheef
Hier hing madam ook echt aan de rechter kant. OP het laatst tot vervelends en pijnlijk aan toe! Als je kleine geboren is, is het misschien wel leuk om je kleintje in een tummytub te doen. Dan kun je zien hoe het in je buik heeft gezeten. Zo'n Tub vinden ze fijn en en geeft hen het geborgen gevoel van de baarmoeder . Was hier echt heel leuk om te zien.