Afgelopen donderdag ochtend had ik een positieve ovulatietest. Woensdag avond was hij al bijna positief, maar nog net niet zeg maar. Donderdag zat ik op cd 16. Gisteravond ging ik naar het toilet (cd 19) en bij het afvegen verloor ik 2 druppels bloed. (dat heb ik nog nooit gehad) Maar nu is de vraag dus: kun je 3,5 dag na een positieve ovulatie test al een innestellingsbloeding hebben? Ik dacht dat de innestelling 5-7 dagen later pas was. Of is het een ovulatiebloeding? Al weet ik zo goed als zeker dat mijn ovulatie vrijdag geweest is, dan is het toch ook niet logisch om 2 dagen later een bloeding te krijgen?
Toevallig...hier ook 2dpo wat bloedverlies gehad (bruinige afscheiding). Kon t ook totaal niet plaatsen! En gister, 5dpo, weer Heb dus ook geen idee, maar ik lees wel even mee
Hmmm... echt rood bloedverlies vind ik ook vreemd! Denk dat we maar 1 ding kunnen doen: afwachten Hier was het echt 'oud' bloed en zag het net weer... gezien de timing kan het van een evt. innesteling komen. Maar wil daar niet teveel op hopen Hopelijk heeft iemand anders een idee wat het kan zijn!
Ja, echt een kwestie van afwachten. Uit ervaring weet ik dat ik hele vlotte innestellingen heb, bij mijn jongste zoon testte ik 8 dagen na de positieve ovulatietest al positief. En bij mijn dochter volgens mij 9 dagen na ovulatie. Maar ik heb bij geen van mijn 7 zwangerschappen (aantal mk gehad) een bloeding tussendoor gehad. Hopelijk heeft iemand anders hier ervaring mee
ik heb helemaal nog geen innesteling bloed verloren terwijl ik net een test deed en een heeeeeeeel licht streepje te zien kreeg op ene ultra gevoelige test, moet echt turen... ga nog niet juichen ik wacht nog maar rustig af
nee, maar dat hoeft ook niet. Ik ben 7x zwanger geweest en heb bij mijn weten nooit een bloeding(kje) gehad halverwege. Wel spannend, hoop voor jou dat het raak is.
wauw!... heb je 7 kinderen ? ik ben verder: snotterig/niezen grotere tepelhoven maar geen kleur verandering misselijk lichtelijk moe lage buikpijn lage lichte rugpijn
hahahaha NEEEEEE Ik heb 3 kinderen, heb 4 mk gehad: 1 met 8 weken, 2 hele vroege en een kindje verloren in de zwangerschap met bijna 14 weken. En ik ben heeeeeeeel grieperig sinds gisteren, en dat heb ik gek genoeg wel bij een aantal zwangerschappen gehad.
hihi vriend lief kwam net thuis en ik zei hoi papa kijkt ie me aan zegt ie neeee anders had je het wel anders gezegd ik zei van nee moet nog voorzichtig zijn!.. ik liet de test zien en hij kijkt erna en zegt ja ik zie m!.. wow hij ziet hem sneller dan ik zag met mn slechte ogen.. hij pakte een stift en zette er precies 2 streepjes omheen.. haha helemaal blij maar rustig afwachten verder!
Hoi hoi, Heb dit ook al is opgezocht en de innesteling vind plaats tussen de 5 en 8 dagen na de ovulatie.... Groetjes siss