heel veel pijn voor en tijdens ovulatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jenn88, 13 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Wij zijn nu een klein half jaar bezig om zwanger te raken, maar elke maand ben ik net voor en tijdens me ovulatie zo ziek, en heb ik zulke erge buikkrampen dat seks echt geen optie is nu heb ik al geprobEerd om 2 paracetamol te nemen om de pijn te verzachten zodat we toch kunnen proberen maar zelfs dat helpt niet. Hebben jullie nog ideeen om de pijn te verzachten zodat we het toch kunnen proberen ( ik begin een btje wanhopig te worden tis toch vrij cruciaal rond die periode te gaan 'klussen'....)

2. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    ik had daar ook last van en heb bij de ha med gekregen naproxen
    zwaardere pijnstiller

3. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Ohw ik wou dat ik ik dat kon nemen maar ik ben allergisch voor nsaid's' krijg daar leverfuctie stoornissen van.... Heb je misschien een ander idee??

4. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    vroeger in me pubertijd slikte ik femex blauwe pilletjes;)
    kan je mss eens navragen bij de ha

5. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Bedoel je misschien feminax van aleve dat is helaas ook van naproxen vandaar ook mijn probleem weet ff niet meer waar ik het zoeken moet. :( weet je misschien huis tuin en keukenmiddeltjes wat misschien zou kunnen werken??

6. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    ik heb wel heel erg pijn gehad laatste 2 maanden bij ovulatie, maar gelukkig(!) niet zo hevig dat we geen gezellige dingen konden doen....
    bij mij werd t wel minder als ik opgewonden raakte trouwens, alsof mn lijf t even door had ofzo...

vind t trouwens wel heel gek dat er naproxen voorgeschreven wordt bij een zwanger wens...
    ze raden namelijk het gebruik ten zeerste af (net als ibuprofen), omdat dit de eisprong kan verstoren en een evt innesteling kan bemoeilijken....laten we t erop houden dat t problemen zou kunnen geven...

een warme kruik op je buik?? bij mij hielp dit altijd goed bij menstruatiekrampen (waar ik normaal ook altijd feminax voor gebruikte omdat niks anders hielp...)

7. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    nee geen feminax van aleve

femix is iets wat je echt alleen op recept van ha kan krijgen maar omdat ik dat al jaren gebruikt heb hielp t nu niet meer.

@babyfotograaf
    de ha weet dat we bezig zijn met zwanger worden,ik gebruik t ook maar nihil alleen als ik moet werken of iets moet doen wat ik niet kan afzeggen. als ik gewoon thuis ben dan gebruik ik t niet en dan sta ik veel onder de warme douche of met een kruik om iets te verlichten.

8. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    He meis, ik heb het ook een keer zo heftig gehad dat ik niet meer kon zitten liggen staan of wat dan ook, misschien nog een warme kruik lekker tegen je buik aan?

9. Katrineke

Katrineke Lid

14 sep 2012
    63
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik gebruik ook vaak napro's aangezien ik steeds enorme buikkrampen heb voor en op de eerst dag van de menstruatie. Deze slik ik alleen als ik weet dat ik niet zwanger ben, want deze zijn idd niet goed als je zwanger wilt worden.

Mijn raad is om het met HA te overleggen als je pijnstillers wenst te gebruiken en idd is een warme kruik altijd erg aangenaam.

Deel Deze Pagina