Davitamon compleet

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Browny89, 25 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Browny89

Browny89 Bekend lid

22 jan 2018
    689
    678
    93
    Vrouw
    Ik slik al jaren Davitamon compleet, ook tijdens de gehele zwangerschap een tablet per dag. Nu heb ik er nooit aan gedacht om iets te gaan slikken speciaal voor zwangere vrouwen . Kan dit schadelijk zijn ? Ik hoop niet dat ik teveel van iets heb binnen gekregen dat niet goed is voor de baby.

2. Browny89

Browny89 Bekend lid

22 jan 2018
    689
    678
    93
    Vrouw
    Heb net even gegoogled en kom alleen tegen dat grote hoeveelheden van vitamine A niet goed zijn voor zwangere vrouwen . Je mag niet meer dan 1000 Mg per dag. In ren tablet zit gelukkig 266 per tablet lees op het etiket ik en ik eet nooit lever. Dus ik hoop dat het geen schade heeft opgebracht . Voor de zekerheid stop ik met het slikken .

3. Browny89

Browny89 Bekend lid

22 jan 2018
    689
    678
    93
    Vrouw
    Vitamine A en zwangerschap
    Vitamine A verdient extra aandacht tijdens de zwangerschap. De behoefte aan vitamine A is tijdens de zwangerschap verhoogd. Maar teveel vitamine A tijdens de zwangerschap is niet goed. Daarom wordt het eten van producten met lever, zoals leverworst of leverpaté, tijdens de zwangerschap afgeraden. Lever bevat per 100 gram namelijk al 11.000 microgram vitamine A, ver boven de veilige bovengrens van 3000 microgram per dag.

4. Bootcamp babe

Bootcamp babe Niet meer actief

Die zogenaamd veilige bovengrens is ook gebaseerd op niks trouwens. Zou me er niet druk om maken.

Browny89 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina