Hey meiden , Zit helemaal te bibberen, net weer getest 3 dagen te vroeg... en zie tweede heel licht streepje. Bij mijn vorige zwangerschap was ie ook zo licht in het begin. Toen ik 2 dagen geleden testte zag ik echt GEEN tweede streep.. Kan het niet geloven ppppppffffff liefs sancho
Dat zou fantastisch zijn! Ik hoop dat je over een dag of drie een vette streep te zien krijgt! Marian
Niet zo bibberen joh straks denken ze nog dat er een aardbeving is... 10 op de schaal van richter het is RAAAAK! Zo gefeliciteerd.. en wat ik iedereen hoor roepen.. een lichte streep is toch een streep.. Maar ja, hier spreekt een leek hihi
Hoi Sancho, GEFELICITEERD!!!!! liefs, Luisa PS.: ik ben vaandag ongi geworden (ben verdritig dus....)
Sancho PROFICIAT! Vanmorgen een bloedtest gehad op HCH en deze bleek NEGATIEF! Kan alleen maa huilen! Voel me zo verdomd leeg! Echter nog steeds geen Zouden ze het mis kunnen hebben? Groetjes Marjo
Hey Sancho Ik heb net nog een berichtje achtergelaten voor je bij onderwerp 'kon het niet laten' en nu lees ik dat je net posi getest heb! WAUW, super, gefeliciteerd! Zo zie je maar dat te vroeg testen niet altijd fout is! Had je ook echt symtomen? en welke als ik vragen mag? Geniet ervan! liefs Marie
Hey meiden, Lief al die berichtjes hoop dat het voor de nog niet zwangere snel raak zal zijn hoor. En symptomen nee heb ik eigenlijk niet alleen vond ik gister al dat ik weer wat was aangekomen en een opgeblazen buik heb verder niks eigenlijk. 3 dec ben ik jarig en hoop dan ook een vette pos test te hebben. liefs sancho
Hey Sancho, Dat klinkt heel erg goed! Ik ga je ook alvast voorzichtig feliciteren. Fijn, joh, dat het al weer zo snel raak is. Ik hoop dat je je niet te onzeker voelt tijdens de komende weken en dat je lekker kunt genieten van deze zwangerschap. Oh ja, en vergeet niet dat een opgezette buik ook een symptoom is. (had ik achteraf gezien ook al heel vroeg last van gehad). Geweldig, meid! Marla
He meid, al vast voorzichtig gefeliciteerd. Heb je geen foto van je test? Kunnen we met z'n allen ff kijken. Gr. Dolfijn
Hey meiden , Heb helaas geen foto maar mijn test is precies hetzelfde als die van Loran bij het onderwerp (ik kon het niet laten) liefs sancho
Hoi sjans Zo grappig je vroeg of we tegelijk gingen testen. Nou dat heb ik ook gedaan. twee dagen geleden helemaal,niets,noppes,nada. en dan vandaag toch n hele lichte positieve test! Ik ben totaal in de war." Ik kon wel huilen vanmiddag. Op de noddag test ik nog een keer voor de zekerheid liefs irisje enneeh.... proficiat he !