Altijd flink huilen als hij zn bedje in 'moet'

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nina010, 15 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    #1 Nina010, 15 dec 2009
    Laatst bewerkt: 15 dec 2009
    Hoi meiden

Nou tis echt drama hier met het slapen. .
    Bij de eerste tekenen van vermoeidheid leg ik mauro in zn bedje. Ik heb het vermoeden dat ik die tekenen in het begin niet goed zag en da hij daarom zo weinig ( lees: gewoon niet )sliep overdag en zoveel huilde.
    Ik zie ze nu duidelijk wel, en hup dan gaat meneer naar bed. speentje in zn mond en een aai over zn bol... heerlijk zou je zeggen.
    Nou.. meneer gaat me een partij huilen! lijkt wel een sirene!
    Ik laat hem dan 2 minuutjes huilen, kom terug doe weer zn speen in zn mond handjes weer onder het dekbedje( hij wurmt zich binnen 3 seconde los..sterke man) en ga weer weg. Dan laat ik hem 5 minuutjes huilen, weer herhaal ik het speen verhaal en de armen onder de deken. Enfin dit gaat zo gerust een 20 minuten door en pas dan wil hij in slaap (niet altijd) vallen.
    En als hij al slaapt dan zijn het echt zulke korte slaapjes. 30-40 minuutjes. Wat zou ik kunnen doen om dit wat langer te maken. En kan dat kwaad zo weinig en kort slapen?
    Pfff wat is dit? ik zou het begrijpen als het gejammer zou zijn, zi'n in slaap jammertje maar om nou zoooo te gaan huilen..
    Op een dag vertoont hij zo'n 3 keer de tekenen, dus 3 keer zn bedje in.Ik kijk er altijd tegen op als hij weer in zn ogen wrijft.. daar gaan we weeeeerrrr. Verder is het wel een hele vrolijke baby hoor :) hij glimlacht de hele dag.

2. Terra

Terra Bekend lid

22 dec 2008
    668
    0
    0
    Medewerker gehandicaptenzorg
    gelderland
    als die van mij ook maar in zijn slaapzakje gehezen word weet ie al dat ik hem naar bed ga brengen, en gaat ook hier de sirene af.

maar ik weet dat hij moe is, dus leg hem in zijn bed, geef hem een aai over zijn bol en doe mijn ding in huis. meestal is het na 10 min wel stil en slaapt hij.

als hij na 3 kwartier weer wakker word heeft hij blijkbaar genoeg slaap gehad. daar zou ik me niet druk om maken, als jij zegt dat het verder een vrolijk jochie is :D

Deel Deze Pagina