50% kortingsbon voor Centerparcs

Discussion in 'Te koop aangeboden' started by MHMW, Jul 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MHMW

MHMW Niet meer actief

Hoi,
    Het onderwerp zegt het al. Ik heb hier een 50% kortingsbon voor Centerparcs met code liggen waar we niks mee doen. Zijn namelijk net zelf geweest. Doe een leuk bod en hij is voor jou !

2. MHMW

MHMW Niet meer actief

Bon is overigs geldig tot en met 14 december 2010. En je moet de vakantie boeken voor 16 augustus 2010

3. Meara

Meara Niet meer actief

Waarom een bod doen op een gratis bon die je hebt gekregen?

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nah van dat bod boeit me niet zoveel maar mn ervaring is dat die zogenaamde kortingsbonnen vaak geen donder scheelt. misschien een paar tientjes maar zeker geen 50%. overigens niet alleen bij cp. had het zelf gister bij landal. kreeg 100 euro korting via persil. ben gaan vergelijken. scheelde uiteindelijk 15 euro.

5. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!
    volgens mij kan je die bon niet weggeven/verkopen want hij staat op naam...

6. MHMW

MHMW Niet meer actief

Bon staat niet op naam. Het is een kortingscode die je invoert bij je boeking op internet. Hebben het net even gecontroleerd. En waarom een bod doen ? Wij hebben die kortingscode gekregen met onze 2 weken vakantie daar. Dus als ik er iemand blij mee kan maken.

7. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!
    sorry ik had niet helemaal goed gelezen! ik plaatste een reactie en toen dacht ik ineens wou ze er nou geld voor hebben of niet dus vandaar dat ik reageerde weggeven/verkopen...

vreemd, want mijn schoonouders hebben die bon ook gehad en die gaven hem weg aan een familielid en toen gaf CP site aan dat de naam en kortingscode niet overeen kwamen, dus vandaar dat ik dat zei...
    (bedoelde er in ieder geval niets kwaads mee)

8. mama van j

mama van j Niet meer actief

9. MHMW

MHMW Niet meer actief

Heb werkelijk geen flauw idee ? Ik wil hem graag aan iemand kwijt die er gebruik van wilt maken. En als dat zo is, dat code en naam aan elkaar verbonden zijn, dan haal ik dit onderwerp wel weg. Anders hebben jullie er niks aan.

10. MvN

MvN Niet meer actief

Nee zijn dezelfde codes... dus dan ga ik zoiets niet kopen :)

11. MHMW

MHMW Niet meer actief

Dan zetten we hier een slot op, mag deze verwijderd worden. Sorry dat wist ik niet :)

Share This Page