Ik ben bijna 39 weken zwanger en voel me eigenlijk nog prima, alleen slaap ik de afgelopen 2 dagen heel veel overdag. Heb vannacht een goeie nacht gehad en dan heb ik vandaag overdag nog zeker wel 2 uur of langer geslapen... meerdere kleine dutjes per dag. Wie heeft dit ook?
Ik! In de zwangerschap van mijn dochter had ik het ook en nu met haar erbij heb ik het echt nodig... Dus ik zou zeggen neem het ervan! Zwanger zijn vraagt gewoon heel veel energie.
hoi, ik heb dat ook dat ik vaak moe ben, op de bank in slaap val als ik tv kijk. en ik ben nog maar 11 weken en 6 dagen
ik ga ook regelmatig smiddags nog naar bed als mijn kleine n paar uurtjes slaapt, gewoon van genieten ja!
OHHH heerlijk!!! Ik had dat ook hoor, de laatste 4 weken van mijn zwangerschap vooral. Slapen slapen slapen overdag! Heerlijk, de katertjes bij me op bed. Ja dat vond ik echt lekker van mijn verlof, dat je er ook gewoon flink aan toe mag en KAN geven!! En trouwens heel irri... 's nachts moest ik constant plassen als ik in bed ging liggen). Gekgenoeg overdag niet.
Ik ben wel heel erg moe, dat is eigenlijk tijdens de zwangerschap ook niet weggeweest. Maar ik vind het moeilijk om echt te slapen. Misschien komt dat nog. Ben bijna 36 weken. Vaak doe ik me dag en stort ik om 4 uur in, maar kan ik niet echt slapen, alleen maar liggen en hangen tot bedtijd.. Ik slaap snachts ook nog wel goed.
Bij de tweede had ik dat ook heel erg. Lag zowat de helft van de dag te slapen. Wat heb ik me veel schuldig gevoeld naar de oudste toe maar ik was gewoon echt te moe om wat te doen met die 30 graden buiten.
ik ben smiddags echt totalloss tussen 1 en 5. ik ga dan meestal ook liggen twee uurtjes. dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan met een peuter in huis die niet altijd meer smiddags wil slapen. maar ik herken het zeker, na 5 uur (avond eten) knap ik op en kan ik makkelijk savonds opblijven. het vergt wel veel enegrie van me nu, het zwanger zijn, maar je kan niks anders dan gewoon goed rusten. veel succes x
Ik begin om 15.00 met werken en ik doe tussen 12 en 13 wel even een klein dutje. Ik heb dan al de hele ochtend achter de rug en moet dan nog 8/9 uur werken. En ik vind het heeeeeerlijk, dutjes doen