Fijn maar niet te duur boxkleed

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Blijdorp, Jan 2, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Ik ben op zoek naar een prettig boxkleed dat je in de hoeken vast kan zetten. De kleine zit niet vaak meer in de box maar oefent wel het gaan staan erin. Wil dus dat het ding goed blijft liggen.
    Maar aangezien ze er zo weinig in zit, wil ik ook niet de hoofdprijs betalen.

Boxkleed dat we nu hebben is prachtig (Hannahaves via Etsy) maar iets kleiner uit de wasmachine gekomen dan het erin ging :oops:

2. Zohra

Zohra Fanatiek lid

May 20, 2015
    2,005
    322
    83
    Schoenveter oid in elke hoek naaien? Dan kun je hem vastknopen.

3. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Haha ja zou ik graag doen, ware het niet dat t kleed nu een maatje te klein is voor de box :oops:

4. Zohra

Zohra Fanatiek lid

May 20, 2015
    2,005
    322
    83
    O, is het zo erg gekrompen! :)
    Dan het goedkoopste kleed dat je kunt vinden en daar touwtjes in naaien.

Blijdorp likes this.
  5. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

Jan 9, 2013
    9,521
    3,739
    113
    Ik heb het kleed er volgens mij op een gegeven moment uit gehaald omdat hij met optrekken enz het steeds verschoof of er over uitgleed. Als ze echt alleen maar liggen in de box vind ik een kleed wel een must, maar als ze eenmaal gaan zitten, optrekken, staan en lopen vind ik het wel prima, op de vloer heb ik ook niet overal een kleed liggen.
    En anders zou ik inderdaad een goedkoop kleed halen en dat zelf met touwtjes vastmaken.

6. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

Jan 3, 2015
    2,446
    1,463
    113
    Toen onze zoon dat ging doen, heb ik een boxmatras (en hoes) gekocht. Ideaal! Je kan die eventueel ook gewoon tweedehands vinden. Niet te klein kopen, zodat je het stevig in de box kan proppen en het goed blijft liggen.

Wou dat ik gelijk een boxmatras had gekocht i.p.v. zo aanklooien met een boxkleed!

Vero0504 likes this.

Share This Page