alysha maakt er de laatste tijd een gewoonte van om heel lang en veel te slapen overdag en s'nachts ze gaat om 20:30 naar bed en werd vamorgen pas om 10:15 wakker nu heb ik haar om 12:00 weer in bed gelegd omdat ze echt moe was en nbu slaapt ze nog steeds op deze manier kom ik echt in de knoei met haar eten iemand tips
Mijn jongste dochter doet het ook sinds een paar weken. Heb al gebrobeerd haar vroeger op bed te leggen maar dat lost ook niet veel op. Dus ik laat haar maar lekker slapen en geef haar eten gewoon wat later. Gaat tot nu toe goed .
Zo zeg Femke, wat een luxe !! Heerlijk toch dat ze zoveel slaapt. En over die voeding zou ik me niet druk maken, kinderen passen zich heel snel aan hoor. Een uurtje eerder of later maakt dan ook niet uit. Mijn twee jongens zijn een ramp met slapen, slapen laat in en worden heeeeel vroeg weer wakker Dus ik zou er lekker van genieten meis, je krijgt het dalijk weer druk genoeg! Liefs Nies
idd femke een beetje schipperen met haar eten als ze trek heeft meld ze zich wel hoor dan wordt ze vanzelf vroeger wakker sommige kindje worden erg loom van het warme weer wees blij dat ze lekker slaapt zijn genoeg hummels die er niet van kunnen slapen en maar liggen je jengelen en niets willen