Heel veel slijm

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door marietje, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry voor de details, maar heb vandaag heel veel last van wit slijm. Het zijn echt draden en echt gigantische klodders. Had wel vaker slijmverlies, maar lang niet zo erg....
    Ik heb de afgelopen dagen wel wat stress gehad.... Moet ik me zorgen maken over onze beeb? :(

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Het komt mij bekend voor! Ik heb dat ook rond die periode gehad en met mij was/is niks mis. Bij mij ging het sinds een week of 2-3 geleden pas over.

Wel even in de gaten houden dat het 'normaal' slijm is (behalve dan dat het veel is) want je hormoonhuishouding en ph-waarde veranderd, dus het zou ook een schimmeltje kunnen zijn (maar dan zou je meer klachten hebben).

3. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Ik ken het.. ene weekje erger dan het andere weekje.
    Volgens mij kan het geen kwaad hoor;)

4. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik heb het ook. Ik merk bij warmer weer zoals vandaag en bijv. bij meer inspanning dat ik wat meer slijmverlies heb. Volgens mijn vk is het heel normaal.

5. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Hier ook meer afscheiding als anders! Gisteren een legging aan (licht-grijs) en daar zag je zelf een plekje in zitten... :( Gelukkig had ik er een tuniek over aan... ;)

Ik kan niet tegen inlegkruisjes, dus trek nu gewoon 2 of 3 keer per dag schoon ondergoed aan! Zeker als t wat warmer weer is, vind ik dat wel zo fris!

6. anoniempje25

anoniempje25 Actief lid

4 feb 2012
    388
    0
    0
    Bij me lieve man!
    Ik heb er ook nu wat meer last van

@firsttimemom; inlegkruisje is ook afgeraden ivm broeikaseffect had ik gelezen.

7. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Heb dat ook soms! Zolang de kleur ok is geen zorgen. Ik draag altijd een inlegkruisje. ....

8. urmylove

urmylove Niet meer actief

Hier ook af en aan last van. Dus de ene keer meer als andere keer.
    Erg vervelend :p maar inderdaad wat vaker slipjes verschonen ...
    Zolang het maar niet gaat stinken of rare kleur krijgt is er niks aan de hand! het hoort er eenmaal bij hihi

9. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had vandaag beetje bloed erbij. Schrok me dood! Helemaal in paniek de vk gebelt. Morgen urine laten onderzoeken. En als t erger word gelijk komen.
    Doe t nu rustig aan.... Lig op de bank. Was helemaal in paniek. Nog niet eerder gehad, dus schrok me dood....

10. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Goed rusten he Marietje! Had ook een lastige dag.... harde buiken. ...slijm.... druk in vagina. ...

Deel Deze Pagina