Leuk idee om kado af te geven gezocht

Discussie in 'De lounge' gestart door Jannieke, 18 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jannieke

    Jannieke Bekend lid

    28 dec 2006
    532
    0
    0
    Dames,

    Vorige week hebbe we mijn man zijn beste vriend gevraagd om Peter te worden van onze 2de dochter. We waren bij hen uitgenodigd en hadden voor gelegenheid een bierkorf gehaald, met in midden een grote fles Duvel met als tekst : zou jij mijn Peter willen zijn?
    We hadden als smoesje (omdat hij ze ni drekt open wou doen) dat onze oudste dochter er iets in verstopt had.

    Morgen kt mijn beste vriendin en haar man hier bbqen. Voor haar heb ik een truitje gekocht met als opdruk : wil jij mijn lieve meter zijn?
    Maar ik zoek nog een leuk idee om het af te geven ....
     
  2. Valerie

    Valerie Fanatiek lid

    22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Wat bedoel je met afgeven? Je kunt het toch gewoon als cadeautje geven? Of bedoel je iets anders?:(
     
  3. Jannieke

    Jannieke Bekend lid

    28 dec 2006
    532
    0
    0
    Ze gaat zowiso vragen, een kado???
    Das was aant denke let een spelletje ofzo?
     
  4. Valerie

    Valerie Fanatiek lid

    22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Hmmm, ik zou het niet al te ingewikkeld maken. Gewoon zeggen dat je een cadeautje voor haar hebt omdat ze een bijzondere vriendin voor je is, bijvoorbeeld.
     
  5. Dan zou ik gewoon zeggen; 'Ja, ik zag dit en ik moest meteen aan jou denken!' :)
     
  6. Joycey

    Joycey Niet meer actief

    "Hoe heet ook alweer dat ene dingetje, ik kan niet op de naam komen *noem iets totaal obvious wat iedereen weet* "
    - antwoord
    "Precies ja, nou fijn :D Dank je, je hebt gewonnen"
    *gooit cadeautje naar dr toe*
     
  7. Eiveo

    Eiveo Niet meer actief

    Staat bijvoorbeeld je man achter de bbq? Dan zou je je dochtertje kunnen laten helpen door bordjes met vlees uit te delen / brengen aan iedereen en dan op het bord van je vriendin het pakje erbij leggen (wel ff goed inpakken).
    Of tussen het lekkers op het buffet met een bordje erbij wat het is en bij het pakje 'pakje voor ...'.
     
  8. Jannieke

    Jannieke Bekend lid

    28 dec 2006
    532
    0
    0
    Robijntje88 jij brengt me op een leuk idee!
    We gaan ook vispapiotjes maken , weet dat ze dat enorm graag eet.
    Ik pak het kado in in inpakpapier, en dan in een papiotje (zonder vis natuurlijk). En als ze er dan 1 wil, dan neemt mijn man er zogezegd 1 vd bbq en dan legt hij het kado op haar bord, en doet ze haar papiotje open ..... Hihi!!!!
     

Deel Deze Pagina