Jullie gaan supergoed meiden!! Ik doe ook nog mee hoor, maar het sporten schiet er echt bij in, waardoor er niet veel af gaat. Maar met dit prachtige weer veel gaan wandelen en moet goed komen!!! En ik moet meer water drinken, vergeet het iedere keer... @chantal: gefeliciteerd met de zwangerschap!! Je ziet, je wordt al beloond door het gezonde eten .
Tjee wat waren we ver weggezakken zeg!! Ik heb een rotweek gehad wat het eten betreft! Ik ben gelukkig niets aangekomen, maar ook niet afgevallen helaas. Ik zal mijn doel voor 1 juni daarom wel niet gaan halen, maar dat is van latere zorg! Succes weer allemaal! Liefs
ik heb ook echt een rotweek gehad wat eten betreft en ben dus wel aangekomen!!!! moet echt weer ff de motivatie terug zien te vinden!!! hopelijk snel want ik wil het wel echt!!!
Dat heb ik dus ook. 7 kilo afgevallen en dan opeens motivatie weg, stom he... nou ja ik heb vandaag wel weer een goede dag gehad dus ik hoop dat het zo blijft!! Liefs
Hier vlogen de kilos er ook af , omdat ik nogal wat heb.. gaat het in t begin erg snel.. Opeens uit t niets had ik er geen zin meer in terwijl t echt goed ging.. Stom dus.. Succes voor de lijnende dames hier in ieder geval
Ik heb hier gelukkig een betere week. Ik heb vanmorgen even stiekum op de weegschaal gestaan en ik woog 80,8!! Joehoe, ik is blij!! Dinsdag is het officiële moment en stiekum hoop ik mijn doel toch nog te halen!! Kus aan iedereen
Claudia: start 130: streef 80: afgevallen 2.5 Conijn: start 88.5 ; streef 65; afgevallen 7.7 denemarkw: start 105 ; streef 35 ; afgevallen 0,00 francescak: start 99.8 ; streef 70 ; afgevallen 3.1 marjolinos: start 119,4 ; streef 105 ; afgevallen 0,00 momentje: start 103,4 ; streef 85 ; afgevallen 0,00 Wilma: start 104 ; streef 80 ; afgevallen 14,8 Channie: start 114 ; streef 90 ; afgevallen 11 Nou ik heb het lijstje weer eens opgehaald. Ik ben blijven hangen op 80,8. Dus doel niet gehaald helaas. Ik ga gewoon weer voor een nieuw doel en dat is 77 kilo als ik op 2 juli op vakantie ga. Hoe gaat het met jullie allemaal??
Claudia: start 130: streef 80: afgevallen 8.6 Conijn: start 88.5 ; streef 65; afgevallen 7.7 denemarkw: start 105 ; streef 35 ; afgevallen 0,00 francescak: start 99.8 ; streef 70 ; afgevallen 3.1 marjolinos: start 119,4 ; streef 105 ; afgevallen 0,00 momentje: start 103,4 ; streef 85 ; afgevallen 0,00 Wilma: start 104 ; streef 80 ; afgevallen 14,8 Channie: start 114 ; streef 90 ; afgevallen 11 Hey meiden, Sorry hoor dat ik zolang afwezig ben geweest!! Deze week gaat het ff wat minder,maar vanaf vandaag gooi ik mijn schouders er weer onder..!! @Conijn,ik hoop voor je dat je je doel gaat halen! Hoe is het met francescak en de rest?
hey meiden!!' hier ging het ook niet zo best maar ben vanaf gister weer goed bezig! moet nog zover!! komt vast goed !
Ik moet ook nog ver maar ik stel mezelf kleine doelen. Nu maar een redelijke 3 kilo tot aan mijn zomervakantie. Mij is ook verteld dat hoe sneller je afvalt, hoe sneller het er weer bij zit. Dus ik vind een pond tot een kilo per week voldoende op dit moment, anders maak ik mezelf alleen maar gek!! Claudia: jij gaat ook als een speer he!! Al bijna 9 kilo wow!!! Kus
Haaaai dames ik wil ook meedoen Ik weeg 139.6 en ik ben 1.78 en mijn streefgewicht is 75 kilo Ben ook een enorme emo-eter Bij mijn vriend is 2 weken geleden diabetis ondekt door dat hij in een ongelooflijke hyper zat (hij heeft ook overgewicht) Dus nu moet hij drastisch afvallen,hij heeft een dieet gekekregen van de dietiste en we zijn er nu een week mee bezig.Ik dacht beter kan niet mijn mannetje steunen en zelf afvallen aangezien ik door mijn overgewicht er ook veel kans heb op diabetis ik kom later terug om met jullie kletsen groetjes
He meiden! Wil alleen even zeggen dat jullie het echt kunnen hoor.. KOM OP!!!!!!!!! Ik zie dat er een aantal al goed bezig zijn. Toppie. Succes meiden. XXX
Hoi Meiden, Van deze kant ook heel erg veel succes en laat je niet mislijden je weet waarvoor je het doet!! Kom op!!
Hallo dames, hoe gaat het met jullie? Wil het afvallen een beetje lukken? Aan het begin van dit topic schreef ik ook even mee. Ik wil(de) graag afvallen maar was toch nog erg eigenwijs. Ik deed en snoepte nog lekker waar ik zin in had. Maar ik voel(de) me zo verschrikkelijk in mijn vel, maar doorzetten lukte me gewoonweg niet. Ik durfde ook lange tijd niet op de weegschaal te staan. Voor het laatst in oktober 2009 of zo, of misschien nog wel eerder. Maar een kwartier geleden heb ik dan eindelijk toch de stap gezet en ik ben me wild geschrokken. Ben nog steeds in 'shock'. Ik ga op dit openbare forum niet neerzetten wat ik weeg. Knap dat jullie dat wel doen, maar ik schaam me echt dood. Misschien dat ik later, als het afvallen een succes word, dat wel doe. Nu ben ik daar nog niet aan toe! Maar ik wil nu dus ff melden dat ik er voor wil gaan. Ik ben mezelf en mijn lichaam zo vreselijk zat. En nog dikker worden dat kan niet. Dan spat ik uit elkaar denk ik.:x (Tenzij het bij mijn buik is ivm zwangerschap). Dus wat heb ik besloten? Mijn man en ik gaan ons over een paar weken aanmelden voor een sportschool. (We gaan volgende week namelijk nog eerst een week met vakantie). Daar is het dan de bedoeling om minimaal 2x per week te gaan sporten. Gelukkig wilde mijn man mee, want alleen ga ik toch echt niet. En ik ga proberen sterk te zijn om niet meer te snoepen. Wie weet hoe snel de kilo's er dan af gaan... Willen jullie me even een digitale schop onder de kont geven en tegen me zeggen: "En nu is het afgelopen! Je bent veel te dik! Je moet afvallen!" Dank u! Wens me aub succes. In het begin zal ik het erg moeilijk krijgen.
Heel veel suc6 waardevol! Volgens mij ben je er echt klaar voor! Kom anders gezellig meekletsen met ons in het clubje 10 kilo afvallen wie doet er mee? (er staat wel 10 kilo maar iedereen ''moet'' meer dan dat afvallen. Heel veel doorzetting gewenst voor jou het gaat je lukken!
Dankje zustertje. Ik ben al eerder eens begonnen met meekletsen in een 'praatclubje' en ook in dat clubje. Maar ben er niet goed in om het bij te houden, want er worden zoveel berichten steeds geplaatst. En in dit topic gaat het zo snel nog niet me de reacties. Maar leuk dat je het aanbied.