@ waardevol, Goed van je hoor,je kan het!! Ik kom even mijn gal spuwen hier..Deze week gaat het echt KUT.. Mijn dochter is jarig geweest,en toen natuurlijk lekker een stukje taart etc,Ik dacht 1 dagje mag wel,maar blijf nu overdags en s'avond's toch weer eten pakken! Vanaf nu gaan mijn schouders er weer onder.. Ik weeg nu 120,3 van de waarschijnlijk 132,omdat die andere weegschaal niet goed was,en ik een nieuwe had gehad daar 130 woog maar al een week bezig was Dus ben er nu 12 kwijt.. Dus weer steun gevraagd alsjeblieft!!
Heel goed. Niks heb ik gesnoept. Vandaag ook nog niet. Ik heb vandaag alleen mijn ontbijt gegeten en verder niks gesnoept. Mijn maag moet er duidelijk aan wennen, want ik zit hier met een gigantische knormaag. Maar we gaan zo weer lunchen, dus weer lekker de maag vullen. Het gaat erg goed nu moet ik zeggen. Dit is wel vol te houden zo.
Je mag wel verantwoorde tussendoortjes nemen hoor Ik hou dat ook niet vol alleen maar ontbijt en lunch en avondeten
Thanx Claudia. Balen is dat he, als er een speciale gelegenheid aankomt met lekker eten, dat je dan ook de neiging krijgt om mee te snoepen. Nouja succes maar weer met verder lijnen. Je kan het!
Claudia: start 130: streef 80: afgevallen 8.6 Conijn: start 88.5 ; streef 65; afgevallen 8.2 denemarkw: start 105 ; streef 35 ; afgevallen 0,00 francescak: start 99.8 ; streef 70 ; afgevallen 3.1 marjolinos: start 119,4 ; streef 105 ; afgevallen 0,00 momentje: start 103,4 ; streef 85 ; afgevallen 0,00 Wilma: start 104 ; streef 80 ; afgevallen 14,8 Channie: start 114 ; streef 90 ; afgevallen 11 Hey meiden, Ik ben er weer, maar waar zijn jullie allemaal???? Ik moest echt ver zoeken voordat ik ons gevonden had. Ik las net dat het bij Claudia Kwalitatief Uitermate Teleurstellend (dus K>U>T>) ging, nou bij mij ook! Ik ben aangekomen maar nu gelukkig weer afgevallen. Ik heb nog twee weken om mijn doel van 77 kilo te halen, maar das wel nog 3,2 kilo pfff ik ga mijn best doen. Aan alle nieuwe meiden: welkom en succes!! Kus
Ik begin morgen met mijn proteine dieet als voorbereiding op mijn gastric-bypass operatie.(maagband eruit en gastric-bypass erin). Heb net mijn weekpakket binnen en ga straks nog groente en een potje multi vitamine van Orthica halen.Donderdagmiddag afspraak bij anesthesie en dan hoor ik weer meer.Maar nu tijdelijk dit dieet om mijn lever iets slanker te maken wat voor de operatie weer een stuk makkelijker zal zijn. Hoop dat het met iedereen verder goed gaat.
Claudia: start 130: streef 80: afgevallen 8.6 Conijn: start 88.5 ; streef 65; afgevallen 8.2 denemarkw: start 105 ; streef 70 ; afgevallen 0,00 francescak: start 99.8 ; streef 70 ; afgevallen 3.1 marjolinos: start 119,4 ; streef 105 ; afgevallen 0,00 momentje: start 103,4 ; streef 85 ; afgevallen 0,00 Wilma: start 104 ; streef 80 ; afgevallen 14,8 Channie: start 114 ; streef 90 ; afgevallen 11 Ik denk dat het lijstje zo weer helemaal klopt. Ik heb het streef gewicht van denemarkw even aangepast. Liefs
@Nessy succes gewenst van de week, zowel met je dieet als je afspraak bij de anesthesist. Spannend!! Liefs
Claudia: start 130: streef 80: afgevallen 8.6 Conijn: start 88.5 ; streef 65; afgevallen 8.2 denemarkw: start 105 ; streef 70 ; afgevallen 0,00 francescak: start 99.8 ; streef 70 ; afgevallen 3.1 marjolinos: start 119,4 ; streef 105 ; afgevallen 0,00 momentje: start 103,4 ; streef 85 ; afgevallen 0,00 Wilma: start 104 ; streef 80 ; afgevallen 14,8 Channie: start 114 ; streef 90 ; afgevallen 11 Waardevol: start ... ; streef 90 ; afgevallen 1,4 Ik heb ook even mijn naam er bij gezet dames als jullie dat ok vinden. Is het trouwens ook niet handiger om de begindatum er bij te zetten van afvallen? Iedereen is misschien begonnen op een andere datum namelijk... En zoals jullie wel zien: ik heb niet mijn gewicht op dit openbare forum neergezet. De schaamte is groot. Dat hou ik liever voor mezelf als jullie het niet erg vinden. Misschien dat ik wel ga vertellen wat ik woog als ik met succes veel kilo's af ben gevallen. Maar eerst nog maar even niet. XXX
Sorry, heb toen denk ik helemaal over jou reactie heen gelezen. Maar verantwoordde tussendoortjes neem ik ook wel en dan heb ik het over fruit... ook gewoon banaan. Dat vult de maag lekker. Van het weekend heb ik ook haring gegeten. Ook niet heel ongezond he neem ik aan... En voor een keer mogen dat soort dingen best vind ik. Maar koek/ chips en chocola en snoep laat ik nu allemaal liggen. Ik eet nu wel heel veel kauwgom. Toch het idee dat ik lekker wat in mijn mond heb, zodat ik niet naar eten hoef te grijpen. Doen jullie dat ook?
Claudia: start 130: streef 80: afgevallen 8.6 Conijn: start 88.5 ; streef 65; afgevallen 8.2 denemarkw: start 105 ; streef 70 ; afgevallen 0,00 francescak: start 99.8 ; streef 70 ; afgevallen 3.1 marjolinos: start 119,4 ; streef 105 ; afgevallen 0,00 momentje: start 103,4 ; streef 85 ; afgevallen 0,00 Wilma: start 104 ; streef 80 ; afgevallen 14,8 Channie: start 114 ; streef 90 ; afgevallen 11 Waardevol: start ... ; streef 90 ; afgevallen 1,4 Ollebolle: start 123.3; streef 100 ; afgevallen 6,2 Ik heb mezelf toegevoegd Mijn streef is eerst om onder de 100 kilo te komen. Pas als ik dat heb bereikt zal ik mijn streef aanpassen naar 80 kilo. Mijn dieet is eigenlijk geen dieet, maar een aanpassing op mijn eetpatroon. Minder eten, niet snoepen en meer bewegen (hoewel dat laatste nog niet gebeurt ). 3 maaltijden, 3 tussendoortjes.. gaat tot nu nog goed.. volhouden is de kunst!! Dames Succes!
Claudia: start 130: streef 80: afgevallen 8.6 Conijn: start 88.5 ; streef 65; afgevallen 8.2 denemarkw: start 105 ; streef 70 ; afgevallen 0,00 francescak: start 99.8 ; streef 70 ; afgevallen 3.1 marjolinos: start 119,4 ; streef 105 ; afgevallen 0,00 momentje: start 103,4 ; streef 85 ; afgevallen 0,00 Wilma: start 104 ; streef 80 ; afgevallen 16 Channie: start 114 ; streef 90 ; afgevallen 11 Waardevol: start ... ; streef 90 ; afgevallen 1,4 Ollebolle: start 123.3; streef 100 ; afgevallen 6,2 Ben eindelijk toch maar eens op die weegschaal gaan staan. Was wat aan t eikelen met mn voeding etc. Teveel calorieën en niet ingevuld dus weet ook niet hoeveel teveel (if any) en de vorige keer was ik al van de 88,3 naar de 88,9 gegaan dus ik durfde niet meer. Maar goed vanmorgen toch maar gedaan en....88 rond! Dus 0,9 er af in bijna n weekie tijd. Nog 1 ons en ik zit op de 87! Nessy succes morgen! Vind bij sommigen het lijstje er toch al mooi beginnen uit zien hoor! @Claudia ga jezelf niet zitten op eten (phun intended) als het even niet lukt heh! Kan je toch niks meer aan veranderen. Gewoon met goede moed verder. Bovendien kan een beetje meer een extra boost voor je lichaam zijn om weer meer te verbranden. En als je een speciale gelegenheid met hapjes enzo in het vooruitzicht hebt, zorg dan dat je VOOR je gaat verantwoord gegeten hebt. Dan is de drang om ook wat te nemen al n stukje weg. En 1 of 2 of zelfs 3 dingetjes dat zal ook het probleem niet zijn hoor! Kan je ook rekening mee houden met wat je verder die dag eet. Toch sterkte! @ nieuwe afvallers: Welkom! @Ollebolle zo doe ik het ook hoor. Eerst maar eens een doel wat dichterbij en dan weer wat verder kijken. Anders moet je zolang voor je wat bereikt hebt. Al is elke kilo er een natuurlijk! Nou ik ga eens aan mn ontbijtje hier en dan snel onder de douche. Want mn man heeft sinds gister weer werk (yes yes yes!!) en sta dus sinds vandaag alleen voor de zorg van Wendy en het huishouden en de hondjes. Sinds Wendy 4 maandjes is ben ik niet meer alleen geweest met dr dus dat is even wennen. Al heb ik er zat oefening in gehad met de jongens toen die klein waren want mn ex deed 0,0 niks met ze. Maar goed, omdat ik nu dus alles alleen doe EN ook nog eens op t fietsje en de benen wagen. Zal dat afvallen de komende tijd wel goed komen denk ik @iedereen: Zet hem op!
Claudia: start 130: streef 80: afgevallen 8.6 Conijn: start 88.5 ; streef 65; afgevallen 8.2 denemarkw: start 105 ; streef 70 ; afgevallen 0,00 francescak: start 99.8 ; streef 70 ; afgevallen 3.1 marjolinos: start 119,4 ; streef 105 ; afgevallen 0,00 momentje: start 103,4 ; streef 85 ; afgevallen 0,00 Wilma: start 104 ; streef 80 ; afgevallen 16 Channie: start 114 ; streef 90 ; afgevallen 11 Waardevol: start ... ; streef 90 ; afgevallen 1,4 Ollebolle: start 129.7; streef 100 ; afgevallen 6,4 ; 123.3 Ik heb mijn gegevens aangepast.. zie nu dat je je startgewicht moet plaatsen.. ik was dus begonnen met het gewicht 129.7 Is het misschien niet handig om er ook bij te plaatsen, hoeveel je nu weegt? Dat kan heel motiverend werken om verder af te vallen.. @Wilma; wat heb jij een mooi gewicht behaald!! Gaat echt lekker... 3 jaar terug was ik afgevallen tot 102 kilo, heel raar maar ik begon angstig te worden om onder de 100 te komen en ben als een gek gaan vreten, met als gevolg, dat ik nog zwaarder was geworden dan ik was (ik woog toen op mijn zwaartst 117 naar 129,7) :x Had ik mijn eetpatroon toen goed volgehouden dan zou ik nu waarschijnlijk ook rond 80 wegen.. het is zooo moeilijk. heb me voorgenomen om het dit x goed vol te houden. Gezondheid gaat toch voor..en aangezien suiker in mijn familie zit, moet ik extra opletten. In mijn omgeving zijn al twee mensen overleden aan diabetes op een zeer jonge leeftijd, rond de 50 jaar... ik zou niet willen dat mij dit ook overkomt, is toch een eye-opener. Wil mijn kinderen zien opgroeien en genieten van het leven...
Ik ben ook al wat langer bezig als de rest hoor! Sinds augustus is bij mij de knop omgegaan want was afgevallen tijdens de zwangerschap zoals altijd...en was daarna weer aan het aankomen...en toen bedacht ik me dat ik dat ECHT niet wilde en het eigenlijk heeeel simpel was: OF je gaat zo verder en bent binnen no time weer zo zwaar of erger. OF je past je aan aan hoe het nou eenmaal is en verandert je eet/leef patroon zo zodat je af valt. Keuze is gemaakt zoals je ziet . Het punt dat ik nu een meisje had gekregen en haar niet het zelfde probleem wilde geven als ik nu had deed me ook beseffen dat ik dan dus het goede voorbeeld moest geven. En idd ik wil in goede gezondheid mijn kinderen en eventuele klein kinderen op zien groeien zo lang als maar kan. En obesitas graad 2 heb ik nog steeds nu maar we gaan idd de goede kant op nu! En het gekke is dat het me allemaal erg mee gevallen is! Ben al eens heel erg afgevallen maar moest toen aan de anti depressiva en was in no time nog zwaarder als wat ik ooit geweest was. Nog 5 Kg en ik ben weer net zo als ik voor de anti depressiva was. Maar daar stop ik niet! We hebben overigens het zelfde "dieet". Succes meid, bij jou gaat het ook lukken!
Hey, ik kom ook maar weer even meeschrijven. Afgevallen ben ik nog niet, maar ook niet aangekomen. Ben sinds maandag weer 'echt' begonnen. Maar eerst maar eens zien of ik het nu wel volhoud en dan kom ik me wel weer melden... @claudia: super zeg! Je gaat echt goed. Tuurlijk mag je bij je meisje's verjaardag even meegenieten van al het lekkers. Maar nu de knop weer om he! Zondag vieren wij de 2de verjaardag van mijn zoon. Dus zondag wordt mijn off-day . @waardevol: SCHOP SCHOP!! @Wilma: wow meid, gaat ook goed! Hier was ik vorig weekend in een enorme emo-bui en was ik mijn lijf spuugzat. Had een beeld voor mij dat ik aan de schoolpoort stond en de andere kindjes tegen mijn zoontje zeiden: "wat heb jij een dikke mama"... Pff, huilen, huilen heb ik gedaan. Dus afvallen voor mezelf, maar nog iets meer voor de kids. @ollebolle: je bent ook goed op weg! En dit keer zeker volhouden hoor. Doe met je mee! Iedereen veel succes en doorzetten he!! Hoe meer jullie afvallen hoe meer ik mij k*t voel dat ik niet afval, dus extra motivatie .