heel veel steun gevraagd!

Discussion in 'De lounge' started by Moonfairy, Apr 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Heb mezelf er ook ffies bijgezet ;)

Claudia: start 130: streef 80: afgevallen 11.7
    Conijn: start 88.5 ; streef 65; afgevallen 9.4 Nu 79.1
    denemarkw: start 105 ; streef 70 ; afgevallen 0,00
    francescak: start 99.8 ; streef 70 ; afgevallen 6.5 NU 93.3
    marjolinos: start 119,4 ; streef 105 ; afgevallen 0,00
    momentje: start 103,4 ; streef 85 ; afgevallen 1,8 ; nu 101,6
    Wilma: start 104 ; streef 80 ; afgevallen 16
    Channie: start 114 ; streef 90 ; afgevallen 11
    Waardevol: start ... ; streef 90 ; afgevallen 2
    Ollebolle: start 129.7; streef 100 ; afgevallen 6,4 ; nu 123.3
    chantal1984: start 126; streef 100; afgevallen 10 ; nu 116

Meiden wat super allemaal :D

Ik heb ff een wat mindere week achter de rug, heb me niet gehouden aan het dieet van Sonja :) we hadden vakantie, heb niet overdreven zitten schransen ofzo maar zo af en toe wel wat lekkers genomen :)

Ach jah met de 10 kilo tot nu toe ben ik ook blij hoor :D

2. chantal1984

En Claudia hoe is het met jou ?

3. francescak

francescak Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    goed zo meiden!! doorgaan!!
    (zei ze en gaat zelf steeds de mist in)
    ik sport wel goed maar kan het niet laten wat lekkers te pakken terwijl ik (bijna) niets in huis heb! ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

4. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

@ Chantal, welkom bij het clubje. Ach ja... wij hebben ook vakantie nu en ik doe het ook niet te streng nu. We gaan ook veel uit eten en zo deze week of we halen eten af.
    Na de vakantie maar weer echt beginnen. Maar wat goed zeg, al 10 kilo kwijt....

@ Francescak, daar heb ik op dit moment ook een beetje een handje van inderdaad. Ik ga nu dingen eten die ik eigenlijk niet zou moeten eten. Maar ik moet ongesteld worden en dat heeft echt daarmee te maken volgens mij, altijd drang tot eten deze dagen.

5. chantal1984

Thanx meis :D
    Wij zijn ook veel uit eten geweest, vandaag toch maar wel weer strak aan de crackers ed .. We gingen vandaag wel BBQen maar heb me netjes gehouden aan mijn stukje zalm ... :) .. en morgen weer sporten, keihard ;)

6. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Knap van je om het bij één stukje zalm te houden. Ik vind vlees vd bbq zo lekker, dat het echt niet bij 1 blijft... ;)

7. francescak

francescak Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    @waardevol: ik moet ook ongi worden! Zou het daar aan liggen? zo niet kan ik het toch als smoes gebruiken hihihihi

8. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Denk het wel. Gebruik dat maar lekker als excuus. ;)

9. chantal1984

Ik ben ook zo'n BBQ freak, ik kan wel uuuuren eten,heerlijk, maar was zo boos op mezelf dat ik me die week niet had gehouden aan het dieet dus ben dan meteen streng voor mezelf ;)
    Makkelijk is het niet

En ow ja, je kan idd zwaarder zijn als je ongi bent, dat kan zeker wel een kilo schelen...

10. conijn

conijn Bekend lid

Oct 24, 2008
    691
    0
    0
    Hey meiden,

Dat ongesteld worden is echt vreselijk!! Ik moest het van het weekend worden en ik had me toch zin in van alles. Ik heb me wel goed aan mijn herbalife gehouden maar toch maar een paar ons afgevallen. Dit komt ook door het ongesteld worden. Ik ben het zondag geworden en dan is het weer goed, voor mij dan. Ik stond vanmorgen op 78,4!!! Dat is 10 kilo eraf haha!
    Ik zet het nog niet op mijn banner, mijn weegmoment is immers op dinsdag, dus volgende week weer.

Wij gaan volgende week vrijdag op vakantie en de vorige keer ging het juist heel erg goed met afvallen daar. Ik hoop dat het nu ook weer lukt!! Ik heb wel heel erg veel zin om op vakantie te gaan. Vakantie betekent ook einde schooljaar (ben juf) dus heerlijk echt alles loslaten!!!

Succes weer allemaal!!

Liefs Conijn

11. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant
    Even voor alle dames, Wat zijn jullie goed bezig, go for it.
    Ik zie het topic nu pas dus erbij springen heeft geen zin meer. Ben bijna klaar met lijnen. Ben zo'n 30k afgevallen inmiddels.
    Succes allemaal.

12. Nessy

Nessy Fanatiek lid

Feb 27, 2008
    2,309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Heb mezelf toegevoegd aan de lijst zetten maar ik ga mijn start gewicht
    er niet bij zetten.Ik ken een paar mensen op de forum persoonlijk en die
    hoeven mijn gewicht niet te weten.Hoop dat jullie dat begrijpen.
    Ik zal mijn info dus net als Waardevol toevoegen.:)

Claudia: start 130: streef 80: afgevallen 11.7
    Conijn: start 88.5 ; streef 65; afgevallen 9.4 Nu 79.1
    denemarkw: start 105 ; streef 70 ; afgevallen 0,00
    francescak: start 99.8 ; streef 70 ; afgevallen 6.5 NU 93.3
    marjolinos: start 119,4 ; streef 105 ; afgevallen 0,00
    momentje: start 103,4 ; streef 85 ; afgevallen 1,8 ; nu 101,6
    Wilma: start 104 ; streef 80 ; afgevallen 16
    Channie: start 114 ; streef 90 ; afgevallen 11
    Waardevol: start ... ; streef 90 ; afgevallen 2
    Ollebolle: start 129.7; streef 100 ; afgevallen 6,4 ; nu 123.3
    chantal1984: start 126; streef 100; afgevallen 10 ; nu 116
    Nessy: start... ; streef 70 ; afgevallen 3.1

13. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

@#$%^&^%$#@$%^&,

ben weer een kilo aangekomen na ons weekje vakantie. Ik vroeg me het al zo af of ik juist aangekomen zou zijn of afgevallen. Want we hebben heel veel wandelingen gemaakt in de vakantie op strand en in de bossen. En ook gefietst. Maar daarentegen wel een paar keer gezondigd met chips en uit eten/ afhaaleten. Dus tja.

Nu ben ik in totaal dus maar 1 kilo kwijt. KUT! Dus ik weet wat ik nu moet doen.

14. conijn

conijn Bekend lid

Oct 24, 2008
    691
    0
    0
    Geeft toch niks meid!! Vakantie is er om ervan te genieten toch!! En je bent nog steeds 1 kilo kwijt, dus ik ben trots op je hoor!!

Liefs

15. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Dat is lief. Dankjewel. :)

16. momentje

momentje Bekend lid

Feb 5, 2008
    587
    0
    0
    België
    Niet opgeven hoor! Misschien hou je ook gewoon wat meer vocht vast met dit warme weer!! Komt goed hoor! En vind het ook knap dat je op vakantie afgevallen bent.

17. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ja kan best hoor dat ik vocht vast houd. En ik wacht ook nog steeds op mijn menstruatie. Dan schijn je ook altijd wat zwaarder te zijn.
    Maar ik was vóór de vakantie 2 kilo afgevallen, maar op vakantie weer 1 kilo aangekomen. Dus nu ben ik dus 1 kilo afgevallen in totaal.

Hoe gaat het met jou?

18. momentje

momentje Bekend lid

Feb 5, 2008
    587
    0
    0
    België
    :(
    Deze week niet netjes gegeten... Hadden 2 feestjes en heb te veel ijsjes op met dit warme weer ;). Ben ook maar niet op de weegschaal gaan staan :).
    Maar nieuwe week, nieuwe kansen :). Al zal de beweging met dit weer tot een minimum beperkt worden..haha.

19. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

@ Momentje, ijsjes met dit weer is toch vrij logisch? Op dat gebied heb ik ook een paar keer gezondigd deze week hoor. Het is zo warm... Vanmiddag ook nog ijs gehad. Veel succes deze week.

@Hier,
    Ik heb jullie groot nieuws te vertellen en heb ook gelijk mijn vragen hierbij:

ik heb vanavond positief getest. :D Dus hoogstwaarschijnlijk ben ik zwanger! :D

Maar ik weet dat je niet mag afvallen als je zwanger bent en ik wil het allerbeste voor het wonder in mijn buik.

Wat moet ik nu? Ik moet toch ook niet weer gaan schansen in de chips en koekjes? Hoe hou ik het nu op pijl zonder dat ik afval of aankom?

Raden jullie me aan om nu een dietiste in te schakelen?

Oh nee wat zou ik nu vreselijk veel kilo's wegen zeg, als ik straks tonnetje rond word. :)

Maar ben wel superblij. :D

20. momentje

momentje Bekend lid

Feb 5, 2008
    587
    0
    0
    België
    Gefeliciteerd!!! Wat een fantastisch nieuws!! :) Geniet van jullie wondertje!

Nee afvallen is niet goed, maar dat betekent niet dat je ongezond moet gaan eten (chips en vette troep zijn ook niet goed voor de baby ;)). Als je heel gezond gaat eten een zorgt dat je voldoende binnenkijgt, dan kan het zijn dat je toch nog afvalt, maar je wel genoeg voedingsstoffen hebt voor je kleintje.

Share This Page