heel veel steun gevraagd!

Discussion in 'De lounge' started by Moonfairy, Apr 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ok, dat kan ik begrijpen. ;)

2. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Lieve meiden,

Ik ga slapen!:) hou mijn ogen niet meer open!;)

Bedankt dat jullieme bij willen staan!! en ik wil jullie ook zeker bijstaan!!:)

Nou tot morgen!!

Liefs Claudia.!

3. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

OK! Ja ik ga ook zo op bed.

Welterusten en tot morgen op het forum.;)
    Alvast veel succes vanaf morgen...

4. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Ook welterusten! en bedankt!!:D

5. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

Mar 9, 2009
    2,953
    0
    0
    tilburg
    @claudia, ik las dat wat je van plan bent om te eten... daar wil ik een toevoeging aan doen! kijk uit dat je niet te weinig gaat eten! je mag best 4 tot 5 sneeen brood op een dag eten en dan s avonds aardappelen, rijst of volkoren pasta. Let erop dat je de aardappelen niet weg laat! Daar zitten ook hele gezonde vitamines in en ze zorgen voor vulling waardoor je s avonds minder snel honger hebt!

Ik schrok me vanmorgen wilt op de weegschaal, hij gaf weer 119,4 aan (ben 178) dus mag ook dringend weer aan de lijn!
    Ga proberen dit weekend redelijk gezond te eten in de avond maar krijgen vandaag bezoek en ga dus een cake bakken, maar doe dat dan met margarine ipv roomboter (wat mijn man het liefste heeft) en dan lekker met aardbeien....

Ik weet donders goed wat gezond is en wat niet en ben dus ook een emo eter!
    Succes meiden!

6. tjessia

tjessia Fanatiek lid

Feb 1, 2009
    2,889
    0
    0
    Wat gek om te lezen dat sommigen méér moeten afvallen dan dat ik weeg. Iig veel succes gewenst, ík zou het niét kunnen!
    Zet m op!

7. upc

upc Niet meer actief

Met genoeg motivatie een doorzettingsvermogen gaat het je lukken meid.

ik zou alleen wel meer gaan eten dan dat op de eerste pagina staat.

8. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Inderdaad wat meer eten dan je op de 1e pagina aangeeft en neem sochtends wat citroensap in je glas (lauw) water.

Verder wens ik jullie heel veel succes toe! Na deze zwangerschap moeten er bij mij ook flink wat kilo's af.

9. conijn

conijn Bekend lid

Oct 24, 2008
    691
    0
    0
    Hoi Hoi

Hoe is het vandaag? Nu je echt begonnen bent?
    Ik ben drie weken geleden begonnen en er is al best wat af (zie banner) Ik weeg trouwens altijd op dinsdag!
    Ik zou het wel gezellig vinden om mee te kletsen.
    Ik hoop dat je het doorzettingsvermogen vindt om het ook echt te doen. In mijn geval (= ook emo eter!!) is dat echt het punt. Echt streng tegen mezelf zijn en dan niet eten.

Ik val trouwens af met herbalife. Ik ben hier 3 jaar geleden voor mijn eerste zwangerschap ook al eens 20 kilo mee afgevallen!

Veel succes met deze eerste paar dagen!! Die zijn altijd zo zwaar!!

Liefs

10. Ik wil ook zoooo graag afvallen! Ook ik ben nooit slank geweest en ik vraag me ook echt af hoe dat is. Hoe het voelt om ruimte tussen je benen te hebben (dat klinkt een beetje raar ;)), en hoe het is om de winkel in de lopen waar het helemaal geen uitzondering is dat ze jouw maat ook hebben, zelfs in de uitverkoop ;)

Ik ben 1.71 en ik weeg 110 kilo. Wil er minstens 30 kwijt, en dan het liefst voor de zomer.. Maarja, ook mij lukt het niet om af te vallen.. Ik houd het misschien 2 weken vol, en daarna begint het slechter te gaan. Dan krijg ik zin in 'slechte' dingen, en dan hoeft er maar een klein dingetje fout te gaan en ik begin weer te eten..

11. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    hoeveel weeg jij dan?

12. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    @ meiden met tips bedankt!!;)

@conijn,het gaat redelijk,ben normaal zo gewend gewoon wat te pakken..Maar doe het niet meer!:D

Ik drink water als ik dat krijg!

Doe gerust mee!;)

13. Mamzie

Mamzie VIP lid

Jun 29, 2006
    7,318
    0
    0
    prov. Groningen
    knap van je dat je gaat afvallen!

Ik moet er ook een hoop kwijt. 25 kilo zeker! Ben 153 cm en weeg 84 kilo :(

Maar ben ook echt een emo - eter! Als ik maar ff niet lekker in m'n vel zit of ik ben moe en alles zit niet mee dan grijp ik naar de chocolade pffff

En dan te bedenken dat ik 7 jaar geleden maar 45 kilo woog!
    Maar dat zal ik nooit meer halen en dat hoeft voor mij ook niet. Met 60 kilo zou ik al heeeeel blij zijn :D

14. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

Nov 23, 2006
    1,282
    0
    0
    Limburg
    Succes meiden!
    Ik ben ook aan het lijnen. Ben een beetje Sonja Bakker aan het doen.
    Weeg 71,5 kg en ben 1,68 mtr. Wil nu nog zeker 10 kg afvallen.
    Maar het gaat helaas niet snel genoeg.
    Dan denk je al snel aan opgeven...maar ik moet me in blijven prenten dat het tijd nodig heeft....

15. Tamale

Tamale Niet meer actief

Heel veel sterkte ts en andere meiden!! :)
    Erg knap dat jullie eraan beginnen!

Ikzelf ben nu 12 kilo kwijt. ( weeg nu 74,2 kilo ) en ik wil er nog 10 kwijt.
    Ben het zat om me te schamen voor mijn lichaam en het lijkt me heeeeerlijk om lekker te winkelen zonder iets bedekkends te zoeken!

Straks weer boodschappen doen... En ik vind het ook erg moeilijk ( vooral in het weekend ) om de lekkere dingen te laten liggen.
    Maargoed, dan maar los gaan met wortels enz!

Succes en het gaat jullie lukken!!!!!!!!!!!!!

liefss

16. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ik snap helemaal wat je bedoeld!
    Als ik denk aan opgeven, kijk ik gewoon even naar vrouwen met een droom figuur..;) Niet dat ik zo wil zijn, maar iets meer richting dat figuur, trekt me wel!
    Of ik ga voor de spiegel staan.. dan weet ik méteen weer waar ik het voor doe!

17. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

Nov 23, 2006
    1,282
    0
    0
    Limburg
    Dat schamen voor je lichaam..dat ken ik ook heel goed. Alhoewel anderen mij niet heel dik vinden..bij mij komt het gelukkig overal eraan. Dus het is mooi verdeeld.
    Maar toch...ik voel me dan net een rollade...hahaha

Maar wel knap dat jij al 12 kg afgevallen bent!!

18. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Claudia heeeel veel succes meis !

Ben zelf ook bezig met de grote afval strijd en wil minimaal 50 kilo afvallen, ik woog 126 kilo en ben 1.72 ook flink overgewicht, maar inmiddels weeg ik al 124 kilo na nog geen 2 weken en in het begin is het ff door bijten maar ik voel me met de dag beterder worden .. :D

Lekker klagen hoor als het ff niet goed gaat, werkt bij mij ook goed ;)

Ik doe trouwens Sonja Bakkeren ...

19. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Hey meis,

Thanx!! wat goed al 2 kilo!!:D
    Ik begrijp dat je je steeds lekkerder voelt!!:)

Ik ga nu ook geen lekkers meer pakken! ik walg van mezelf,en ben er klaar mee hihi!

20. tjessia

tjessia Fanatiek lid

Feb 1, 2009
    2,889
    0
    0
    Ik ben 1,60 en weeg 56 kilo. Ik ben dus ook niet erg lang.
    Ik wil er 2 kilo af, na m'n 3e zwangerschap nog zo'n buikje zeg maar. Maar ja daar zal ik hier maar niet mee aankomen. Jullie hebben veel meer te strijden dan ik. Heel erg knap vind ik het!

Share This Page