Ja haar streefgewicht is 70 kilo. Niet 70 kilo eraf. Dat zou wat zijn zeg... Dan blijf er niks van over, alleen skelet.
nee 35 doe maar niet nee.... waai je zo weg als het n keertje stormt! Als ik nu mee wil doen op de lijst, wat vul ik dan in? Want ik ben met 104 begonnen maar inmiddels 89,2...nouja tenminste dat was ik vrijdag en zit op de camping zonder weegschaal nu....maarja dan weer met opoe dus denk dat ik die weegschaal sowieso even niet nodig heb
Ik weeg op dinsdag dus ik kan m al aanpassen: momentje: start 103,4 ; streef 85 ; afgevallen 0,00 francescaktart 98.4 ; streef 70 ; afgevallen 0.00 Conijn: start 88.5 ; streef 65; afgevallen 4.3 Claudia start 130: streef 80: afgevallen 0.00 denemarkw start 105 ; streef 35 ; afgevallen 0,00 Ik ben nu in 4 weken zo'n 4,3 kilo afgevallen! Ik moet zeggen dat die banner hieronder ook echt motiveert. Maar ook die eerste broeken die beginnen af te zakken!!!!!! Ik ga zo met een vriendinnetje naar het sanadome, dus dat wordt wel weer moeilijk, maar ik zit nu al volop aan me shakie dus het zal wel goed komen! Succes weer vandaag allemaal!! @ Wilma: ik zou je begingewicht erop zetten, dat scheelt al lekker veel kilo's haha!!! Ik heb ook mijn gewicht van 4 weken geleden erop gezet. Liefs
hahahahaha idd geen 70 kilo eraf, dan lijk ik op mijn schoonzusje hahahaha(brrrr eng) nee 70 is mijn streefgewicht, eigenlijk 65, maar als ik de 70 haal ben ik al heeeeeeel blij.
zo heb ik het ook gedaan! @wilma: ik zou ook je begin gewicht erop zetten! lekker motiverend voor ons en natuurlijk voor je zelf! hoe groter dat getal aan het eind hoe beter!!
@wilma: je bent al lekker afgevallen zeg! doe zo verder! en inderdaad je startgewicht invullen hoor, je hebt ze der niet voor niks af al die kilo's! mag iedereen weten @conijn: gaat ook goed bij jou! doe je een speciaal dieet of zo, omdat je spreekt van shakes? @lijstje: ik heb mijn streef ook niet te laag gezet. Moet wel reeël blijven. Als ik 85 haal, zien we daarna wel verder. Als iemand nog andere gegevens in het lijstje wil zetten, moet je dat maar aanpassen he. @hier: gisteravond niks gesnoept! was lang geleden hoor . Vanmorgen als ontbijt dan wel weer chocopasta, maar heel dun laagje... (onder het motto, het moet leuk blijven ) Vanmiddag 3 sneetje op met mager beleg. Tussendoor niks, want was druk aan het poetsen . So far so good, heb echt het gevoel dat het dit keer weer gaat lukken, maar dat zullen we maar even afkloppen bij deze En ik ga ook proberen om maar 1 keer in de week te wegen. Anders word ik moedeloos van de schommelingen denk ik...
mag ik ook mee op het lijstje? Ik woog afgelopen zaterdag 119,4 kg en mijn 1e streven is 6 kg binnen 2 maanden! Dan wil ik voor september 15 kg afgevallen zijn! (doe het in stapjes, anders houd ik het niet vol!) Vanmorgen naar de sportschool geweest. zou eigenlijk een les bodyvive zijn (lekker, maar niet heel zwaar!) maar de lerares was er niet en dus een training gehad van een personal trainer! Echt mega zwaar! Nu dus spierpijn! Sporten jullie er ook bij? ik ben vorig jaar best veel af gevallen puur door te gaan sporten!
Claudia: start 130: streef 80: afgevallen 0.00 Conijn: start 88.5 ; streef 65; afgevallen 4.3 denemarkw: start 105 ; streef 35 ; afgevallen 0,00 francescak: start 98.4 ; streef 70 ; afgevallen 0.00 marjolinos: start 119,4 ; streef 105 ; afgevallen 0,00 momentje: start 103,4 ; streef 85 ; afgevallen 0,00 Heb je erbij gezet marjolinos. Heb even je streef op -15 kilo gezet, is dat goed? Heb alles ook alfabetisch gerangschikt, is makkelijker om iemand terug te vinden. lk sport erbij ja. Maar wel gewoon thuis. Heb een hometrainer, step(je) en dumbles voor wat gewichttraining. 6 jaar geleden ben ik zo meer dan 40 kilo kwijt geraakt, dus hopelijk lukt het nu ook. Toen fietste ik 45 min intensief op een dag en dan nog buikspieroefeningen enz. Nu zal het sporten wel niet zoveel zijn, wegens minder tijd.
ik doe ook met je mee. ik wil er minimaal 30 kilo af hebben. heel veel succes, ik weet hoe moeilijk het is, maar als je eenmaal wat kilo's kwijt bent weet je waar je het voor doet. en als je er door heen zit, niet gaan eten, maar gewoon ff hier je frustraties of je verhaal kwijt.
zijn er nog meer van jullie dames die aan sonja bakker doen? ik heb het al eens eerder gedaan en het werkte prima! nu dus weer begonnen en ik houd het goed vol! het makkelijke en fijne vind ik dat het menu al voor je is uitgeschreven! ik vind het altijd zo moeilijk om zelf wat te verzinnen! ook eten we nu dingen die ik normaal niet eens zou kopen maar wel heerlijk zijn! is goed voor de variatie!
Ik heb ooit 2 weken SB gedaan, maar ik vind die aparte dingen juist altijd lastig. En je moet er altijd zoveel voor in huis halen. Ik heb het altijd gedaan met calorieën tellen, maar nu weet ik wel wat goed is en wat niet. Het grootste probleem hier is het snoepen 's avonds (chocola en chips). Verder eet ik eigenlijk best gezond.
hier ook savonds het grootste probleem, chippies, of stukjes oude kaas, tot 4 uur heb ik geen problemen, maar tussen 4 en 6 en na 8 uur
ik haal echt niet alle dingen die zij beschrijft! dan blijf je kopen en de helft weggooien! ik wissel het gewoon om met iets uit de zelfde catagorie! net zo makkelijk en werkt hetzelfde!
ik heb het ook weer goed overleefd!! had net alleen zo heftig zin in iets! heb ik een klein dropje genomen voor de smaak! 2 glazen water erbij! maandag ga ik wegen! ben heeeeel benieuwd!!
Mooi dat het goed gaat! Ik heb me vandaag voor de grap gewogen en nu 129 kilo!! ik ga zaterdag weer wegen en dan 1 keer per week,morgen halen we een digitale weegschaal!
Nee ik wil me echt aan 1 keer in de week houden,maar mijn moeder zij dat nu al het opgezette afnam dus ik denk ff kijken hahaha!